Sanna&Simen Skrevet 26. januar 2007 #1 Del Skrevet 26. januar 2007 Skal ha visning imorra, og da må data`n som står på kjøkkenet(!) flyttes bort... Hvordan skal det gå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benni-min Skrevet 26. januar 2007 #2 Del Skrevet 26. januar 2007 Oi, da tror jeg at jeg ville fått abstinenser. Lykke til med visningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathy28 - mor til 2! Skrevet 26. januar 2007 #3 Del Skrevet 26. januar 2007 Hehe spør om jeg hadde klart meg uten gitt! Men går vel greit,hvertfall om dere får solgt! Lykke til med visninga da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tiny Skrevet 26. januar 2007 #4 Del Skrevet 26. januar 2007 Abstinensene melder seg fort tenker jeg!!! Lykke til med visningen da ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 26. januar 2007 Takk takk! Vasker og styrer for hardelivet her, og data`n blir det siste som ryddes bort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 26. januar 2007 #6 Del Skrevet 26. januar 2007 Lykke til med visning! Har du kjøpt "nybakt-brød-lukt" på boks;-)? Idag har jeg klart å holde meg unna dataen noen timer, malt og vasket og begge de eldste hadde med seg en venn hjem... Fem unger og mann utslitt etter jobbseminar (!?!) ble ettermiddagen litt for hektisk til å kunne sette seg ned foran dataen! Så nå, endelig, har mor benket seg på sofaen med laptopen på fanget:-) Jeg skjønner det godt jeg, at du får abstinenser. Det holdt hardt idag:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 26. januar 2007 #7 Del Skrevet 26. januar 2007 Vi har besøk i helgen av svigerbror med samboer og barn på 15 mnd... Da Sten (mannen min) spurte om det var greit at de kom i dag og ble til mandag, så sa jeg ja... Men var litt bekymret for om jeg kanskje ikke fikk sitte foran PC'en på hele helgen!! Men han sa at jeg kunne godt sitte litt på kvelden... Ja, da var det heeelt greit med besøk!! ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå