Gå til innhold

56 dager siden forrige TR...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå blir jeg snart helt oppgitt over denne syklusen min!

....kan det rett og slett være at denne mnd har jeg ikke fått EL? Noen som har opplevd det samme?

Hva må til for å få pergo? Må man til noen form for utredning først?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Book time hos legen din du. Er det lenge siden du slutta på pilla? Har dere prøvd lenge? Har du testet for EL?

Om du nettopp har sluttet på pilla kan det være at kroppen trenger tid til å normalisere seg. *lykke til* :)

Skrevet

Slutta på p-pillene i april i fjor. Hadde litt ustabile sykluser de første månedene, men på høsten begynte det å hjelpe.

Det "minste" jeg har vært nede i, er 35 dager...., men aldri så lenge som dette.

Har ikke testet for EL...da hadde jeg brukt en liten formue på tester vil jeg tro.

Jeg og sambo har vel egentlig prøvd siden jeg slutta på pilla...

Har så lyst på en liten en =)

Skrevet

Jeg fikk time hos gyn. Fikk pergo med en gang da. Beskjed om å begynne med dobbel kur og fikk ny time til videre utredning i begynnelsen av feb...

....og nå beholder jeg timen grunnet gravid...:):):)

Lykke til!!!

Skrevet

Å gratulerer =) *lykke til*

Tror nok jeg skal ta meg en tur til legen jeg også.

Går jo ikke an å gå rundt som dette.

HVordan fungerer pergo forresten? må man ta tabletter hver dag?

Skrevet

Takk for det, har ikke helt gått opp for meg enda.:)

Gikk på pergo fra 3 mens dag og i 4 dager. Og det ble egg gitt:) Hørt at det kan være noen bivirkninger, men merket ikke noe av dette.

Tror det kan være med å slappe litt av i prøveperioden å starte utredning. greit å være på sikre siden, evt vite hva som er galt og få hjelp for dette:)

Skrevet

Ja, greit å finne ut at dette snart. uansett har det jo snart gått et år siden vi startet å prøve...og ingenting er skjedd enda...så NOE må det jo være...

Tror jeg ringer volvat til uka. der får man raskt hjelp.

takk for svar forresten =)

Skrevet

Lykke til og håper det løser seg om ikke lenge!!!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...