Anonym bruker Skrevet 26. januar 2007 #1 Skrevet 26. januar 2007 Jeg har som mange andre fått hemorider i svangerskapet , har aldri hatt dette før. Men det værste er at jeg ikke har fått mine 2 ved endetarmsåpningen som er det vanlige. De ligger mellom indre og ytre kjønnsleppe!! Det er så kjipt. De er såre og vonde, og jeg har lite lyst til å snakke med legen om dette. Vet at det er tåpelig, men... Er det noen flere som har opplevd dette? Og kan man bruke samme type salve som de med hemorroider ved endetarmsåpningen? Anonym for anledningen...
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2007 #2 Skrevet 26. januar 2007 Ehm, da er det ikke hemorroider, de ligger alltid ved endetarmsåpningen.
Taram har gutt&jente Skrevet 26. januar 2007 #3 Skrevet 26. januar 2007 Dette høres mer ut som en kvise eller lignende? Det er slett ikke uvanlig. Tilstoppede talgkjertler kan man få overalt på kroppen, også *der*. Mulig de kan tømmes, tror det er lurt å droppe sjenansen og snakke med lege dersom det plager deg.
ormeynglet Skrevet 26. januar 2007 #4 Skrevet 26. januar 2007 Kan det ikke være åreknuter du har fått? Det er ganske vanlig å få åreknuter der, og de forsvinner som regel etter fødselen.
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 26. januar 2007 #5 Skrevet 26. januar 2007 kan hende det er ett hår som har grodd innover og blitt betennelse.. ei jeg kjenner sliter veldig med dette hun får noe som er på størelsen med en ert (litt større) fyllt med blod,gørr og væske hun var hos spesialist og fikk en ellerannen krem som ikke hjelper no særlig sier hun.. spesialisten sa at hun måtte slutte og barbere seg nedentil for og bli kvitt det. men hun får også sånne "kuler" i lysken på str med druer og di er visst veldig smertefulle mange ganger klarer hun ikke og gå stakkar... snakk med legen du...
silla1.Høygravid (fødeklar) Skrevet 26. januar 2007 #6 Skrevet 26. januar 2007 Har du prøvd å kjøle ned med en kald klut? Jeg har ikke opplevd dette men har hørt om det. Vet ikke om det kalles hemorroider når de sitter i vagina men de kommer som du sikkert vet av økt press fra bekkenbunnen. Det kan være en form for betennelses reaksjon som må behandles så du bør snakke med legen om det, jeg forstår godt at du nøler det er ikke særlig kult å bli beglodd nedentil, men av og til må man. Håper du snart blir kvitt plagene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå