Gå til innhold

Et utrolig teit spørsmål (tror jeg)ang sopp..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nesten sikker på at det er det jeg har(det er ikke uvi,for det sjekket jeg i dag) Legen anbefalte meg og ta en canesten kur(sånn "kombipakke")

Men det jeg lurer på er om jeg kan ha sex mens jeg "behandles"?

Noen som vet? Jeg har aldri hatt sopp før jeg så jeg er helt blank på området.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia! Altså dette blir et sånn "trur"svar, for jeg er ikke sikker, men det er litt ekkelt akkurat i det man tar disse stikkpillene, så akkurat da (kjøpte du sånn endagskur??) den dagen/de dagene kan man jo være avholden. Mye sånn pulvergugge og slim gjerne også... Men mens man bruker kremen kan man sikkert ha sex.

Skrevet

Hei. Jeg har hatt sopp tusenvis av ganger så er altfor erfaren:-) Jeg ville ikke hatt sex om jeg var deg, for det første så blir det utrolig grisete når du bruker canesten ( det er mye grums som renner ut etterhvert altså) for det andre så er min erfaring at det er for vondt å ha sex når man har sopp for slimhinnene i skjeden og rundt skjedeåpningen blir så utrolig såre og ømme. Jeg klarer iallefall ikke å ha sex på minst en uke etter at soppen er gått bort( men jeg har hatt det tre ganger på en mnd så er kanskje mer sår enn andre blir som har det skjeldnere??) Lykke lykke til og jeg håper virkelig ikke at du får det flere ganger og blir "kroniker" sånn som jeg dessverre har blitt(går hardt utover sexlivet...)Og husk å smøre deg med kremen noen dager etter at symptomene har gått bort for å være helt sikker på at du blir kvitt dritten:-)

Skrevet

Hva er uvi, anonym? Jeg har hvit utflod. Har hørt det er helt normalt. Klør ikke så det nok ikke sopp. Har hatt det før. Sånne tabletter hjelper,men det kommer masse ut så sikkert best å la være å ha sex på to dager.

Skrevet

Legen min anbefalte ikke endagskur siden jeg var gravid,så jeg fikk en kur på 6 dager..Hadde nok klart meg uten sex i en dag,hehe:o)

Jeg var og sjekket meg for urinveisinfeksjon (UVI)i dag.

Men det rare er at det klør,men det kommer og går.Er det normalt?

Utfloden kommer og går..Noen ganger er den vanlig,mens andre ganger er den tjukk og gul..

Altså symptomene kommer og går,så jeg blir litt forvirret..Men er det vanlig med sopp?

Denne kuren er ikke farlig på noen måte for bebisen i magen?

Skrevet

Nei jeg har spurt legen. Det er ikke farlig å ta tablettkuren når man er gravid. Hun sa det var helt ufarlig. Så da stoler jeg på det.

Skrevet

helt trygt med tabletten. og sex ville jeg ikke hatt... sopp smitter, og om jeg kan unngå at gubben får det så gjør jeg jo det. dere klarer dere uten sex i noen dager vel, hehe.

God bedring.

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...