Gå til innhold

Noen som gleder seg til mars her, eller?! ;)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gleder meg masse til mars jeg, men koser meg masse med magen om dagen også :-)

Koselig å kjenne snuppa boltre seg der inne, en arm som stikker ut her og et bein der. Så jeg forsøker å kose meg mest mulig, blir sikkert lei etterhvert :-)

Annonse

må innrømme det at jeg begynner å bli en anelse utålmodig enda jeg har hele 8 uker igjen!

jeg tror at grunnen til at jeg er såpass utålmodig som jeg er må være fordi jeg har fått litt dårlig samvittighet ovenfor datteren min på 4 fordi jeg ikke har den energien til å være den mamma`n jeg vil være for henne, men hun er kjempe flink og forstår... heldigvis... hehe...

Er kjempelei av å være gravis nå. Skal ha 3 mars, men d føles ut som en evighet til. Hører alle si at jeg må ta vare på den rolige tiden jeg har nå, men det er ikke så veldig enkelt med stor mage, vagge gange, søvnløse netter, konstante doturer og pustebesvær!

Jeg gleder meg masse. Det skal bli gøy å se hvordan den ser ut, som har romstert nedi magen en god stund nå :-)

Men det er koselig å sittte å kjenne på magen da, en fot, en arm, ryggen etc. Det er jo helt fantastisk !!!

Annonse

Gleder meg til mars, men har vært for travelt opptatt til å bli lei. Har også vært i uforskammet god form gjennom svangerskapet (selvom jeg er sykmeldt akkurat nå). Regner med at jeg blir mer lei jo mer høygravid jeg blir. (Høygravid i morgen!!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...