bittelill Skrevet 26. januar 2007 #1 Skrevet 26. januar 2007 Hei alle! Da jeg kom inn på denne siden for første gang i dag, fikk jeg skikkelig sommerfugler i magen. For det første ble jeg så glad for at jeg oppdaget at det faktisk er mange som er i samme båt som meg, og for det andre gav tanken på å faktisk bli gravid meg sommerfugler i magen. Nesten som avstandsforelskelsene på barneskolen Og på en måte er det som en avstandsforelskelse i og med at jeg VET at jeg kommer til å elske min evt framtidige baby. Nå skal jeg bli fast besøkende her så kanskje jeg får ut ting her i stedet for å mase på min kjære det er befriende å vite at jenter er jenter og at det ikke bare er jeg som er vanskelig
♥Tullerusk♥ Skrevet 26. januar 2007 #2 Skrevet 26. januar 2007 Hehe...Vet veldig godt hva du mener...hihi...=o) Bare komme med innlegg...=o) koselige og triste er like velkomment...=o) Velkommen skal du være=o) hihi... klem
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 26. januar 2007 #3 Skrevet 26. januar 2007 Velkommen hit! Veldig bra sammenlikning! Koselig med fler som forstår hverandre:) Her kan du få ut alt som du vil si til sambo, her skjønner alle hverandre! Håper du snart får med din kjære. Vi jenter er nok litt vanskelige, men jeg synes samboerene våres er minst like vanskelig i denne situasjonen;) Lykke til!
*bubbs* Skrevet 26. januar 2007 #4 Skrevet 26. januar 2007 Sant det der tror jeg. Å tenke på barn er nesten som å være litt avstandsforelska.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå