Gå til innhold

Inspirert av småtroll...


Gjest

Anbefalte innlegg

hvor ofte går dere på kjøpesenter med barna...

 

Må si jeg selv går veldig sjelden for hun har problemmer med å sove i vognen inne. Tror jeg bare har vært 2 ganger med vogn, ellers er det med handlevogn for å handle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her i byen er det ikke kjøpesentre (store). Vi må ut på gaten å gå fra butikk til butikk. Kjempekoselig. Vi er i byen å går veldig ofte. Ikke så ofte inne på butikker, for jeg hater å shoppe. Og vi har lite penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Vi er kanskje på kjøpesenter 2 ganger i uka. Tror lillegutt er vant til mor som shopper, han tar livet med ro i vognen sin (om han er mett i magen sin ja)

Uansett om jeg ikke har så mye penger så må jeg liksom kjøpe noe, feks et par sokker, da har jeg fått "rusen" min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minst mulig:-) Handler helst alene sent på kvelden, jeg! Ellers er lørdag mellom 17 og 18 et fint tidspunkt å handle på! Har blitt mangt et skopar til mine små i dette lille stille smutthullet på kjøpesenter;-) Men er ikke folkesky ellers, har bare litt for mange barn til dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja 4-6 ganger i uka!! :o(

 

Jeg bor 6-7 minutter unna et kjøpesenter med over 115 butikker! I tillegg er det der T-banen ligger. Så det er veldig ofte jeg som står for handling av mat. Går en liten sovetur med Karsten bort i butikken for å handle middagsmat, eller at jeg handler på vei hjem fra barsel-treff. Hender jeg handler litt annet også, men klarer ofte å komme meg ut uten noe annet enn det som stod på "lappen".

 

De dagene vi ikke er der så går vi ofte sovetur i motsatt retning. 6-7 minutter til en Prix, der handler jeg bleier... :o) Så det blir litt i butikk, ja...

 

Nå som Karsten får sitte litt skrått i vogna så stortrives han med å bli med på butikken. Og masse gamle damer som prater til ham! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...