Gjest Skrevet 26. januar 2007 #1 Del Skrevet 26. januar 2007 hvor ofte går dere på kjøpesenter med barna... Må si jeg selv går veldig sjelden for hun har problemmer med å sove i vognen inne. Tror jeg bare har vært 2 ganger med vogn, ellers er det med handlevogn for å handle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benni-min Skrevet 26. januar 2007 #2 Del Skrevet 26. januar 2007 Her i byen er det ikke kjøpesentre (store). Vi må ut på gaten å gå fra butikk til butikk. Kjempekoselig. Vi er i byen å går veldig ofte. Ikke så ofte inne på butikker, for jeg hater å shoppe. Og vi har lite penger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tiny Skrevet 26. januar 2007 #3 Del Skrevet 26. januar 2007 Kan fort bli mellom 1 og 3 ganger i uka! Her er det så mange kjøpesenter å velge mellom også da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mummiboy 21.07.06 Skrevet 26. januar 2007 #4 Del Skrevet 26. januar 2007 Vi er kanskje på kjøpesenter 2 ganger i uka. Tror lillegutt er vant til mor som shopper, han tar livet med ro i vognen sin (om han er mett i magen sin ja) Uansett om jeg ikke har så mye penger så må jeg liksom kjøpe noe, feks et par sokker, da har jeg fått "rusen" min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 26. januar 2007 #5 Del Skrevet 26. januar 2007 Minst mulig:-) Handler helst alene sent på kvelden, jeg! Ellers er lørdag mellom 17 og 18 et fint tidspunkt å handle på! Har blitt mangt et skopar til mine små i dette lille stille smutthullet på kjøpesenter;-) Men er ikke folkesky ellers, har bare litt for mange barn til dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 26. januar 2007 #6 Del Skrevet 26. januar 2007 Tja 4-6 ganger i uka!! ( Jeg bor 6-7 minutter unna et kjøpesenter med over 115 butikker! I tillegg er det der T-banen ligger. Så det er veldig ofte jeg som står for handling av mat. Går en liten sovetur med Karsten bort i butikken for å handle middagsmat, eller at jeg handler på vei hjem fra barsel-treff. Hender jeg handler litt annet også, men klarer ofte å komme meg ut uten noe annet enn det som stod på "lappen". De dagene vi ikke er der så går vi ofte sovetur i motsatt retning. 6-7 minutter til en Prix, der handler jeg bleier... ) Så det blir litt i butikk, ja... Nå som Karsten får sitte litt skrått i vogna så stortrives han med å bli med på butikken. Og masse gamle damer som prater til ham! ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå