❤lille stjerne❤ Skrevet 26. januar 2007 #1 Skrevet 26. januar 2007 Er så glad så glad og håper at alt går bra framover!!!!
Solstråle + 3 :) Skrevet 26. januar 2007 #4 Skrevet 26. januar 2007 Gratulerer så mye Hvor lenge har dere prøvd da? o testet du før ikm eller etter? Kommer med disse spm til alle...hehe,kanskje vi kan dra nytte av det
inventum Skrevet 26. januar 2007 #5 Skrevet 26. januar 2007 Gratulerer!!! Sett deg opp på IKM uke 4 lista da - den kommer til å spenge alle rekorder! :)
Tussa og Sofie Skrevet 26. januar 2007 #7 Skrevet 26. januar 2007 Se der ja...Gratulerer masse! Lykke til med spiren, kos deg!!
❤lille stjerne❤ Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 26. januar 2007 Tusen takk alle sammen! Til solstråle: Det er vår 6. pp, vi er 2 jenter så det er turer til københavn, men sånn graviditetsmessig blir det jo likt. Jeg testet dagen før ikm og fikk en strek så svak at jeg ikke engang var sikker på at jeg så den. Bare en antydning av en skygge liksom. Men dagen etter var den mye tydeligere, så da var det ingen tvil. Men jeg følte meg overhodet ikke gravid før jeg testet, følte meg bare premenstruell jeg, så overraskelsen var ganske stor!
Lilletrille med to jenter Skrevet 26. januar 2007 #9 Skrevet 26. januar 2007 Gratulerer og kos deg med din lille spire:) Ses over i 1 trimester...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå