Gå til innhold

Smerter i magen, hva er galt?

s0et

Anbefalte innlegg

I hele dag har jeg hatt en slags stikkende smerte i nedre del av magen, spesielt på venstre side. Det er ikke som menssmerter, mer som når du uheldigvis kommer til å stikke deg på nåla når du syr, bare mye kraftigere og på et større område. Dessuten kommer det "innenfra".

Jeg er ganske urolig for det, og lurer på om det kan ha noe med barnet å gjøre? Jeg har ikke blødd eller noe, men likevel. Hadde blitt glad for svar.

Klem, s0et (:

Fortsetter under...

Hei du. Hvor mange uker er du på vei?? Hvist du ikke er så mange uker på vei, så er dette normalt! Jeg hadde dette i uke 8. Det stakk i nedre del av magen, spesielt på venstre siden som du sier, og jeg hadde problemer med å sitte rolig. Men jeg leste at det ikke var noe farlig. for det kommer pga av at livmora vokser!

(:

Annonse

har d helt likt... også her e d smerter nede på venstre side,tror d er helt normalt,har hørt om flere som har hatt d sånn...

jeg er i uke 25 og kjenner nesten ikke spark... :-/ før kjente jeg kraftige spark på utsiden,men kan nesten ikke kjenne d lenger, kjenner litt svakere spark nedover mot underlivet, lurer på om d kan være noe galt? har noen d likt? eller noen som har opplevd dette og alt har vært normalt??

er bare bekjymra for at noe skal gå galt.

Jeg også kjente så mange rare smerter i magen, men det er jo ikke rart at vi kjenner litt stikkninger innimellom. Tenk bare hvor liten livmoren er å så stor den skal bli, slikt fører med seg litt stikkninger og menskramper.

Ang dette med spark er det nok bare babyen som har skiftet stilling. Her sparket også snuppa utover i magen før, sånn at vi så det tydelig. Men nå har hun snudd seg og funnet ut hvor gøy det er å tråkke blæren min flat, heh, det gjør faktisk ganske vondt når hun går løs på den. Noen ganger kjenner jeg sparkene nedover mot underlivet også. Betyr bare at nå er beina der nede ;).

Annonse

Hei=) dette høres bare helt normalt ut.. Var til og med hos legen pga jeg hadde så utrolig "mens smerter" og ondt på den ene siden og da sa de at alt er normalt men fikk UL likevel og der så alt bra ut:) Nå er jeg i uke 16 og kjenner fortsatt litt sånn "romling" men det gir seg litt tror jeg utover...tror det bare er ett godt tegn på at du kjenner noe som skjer inni der...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...