Anonym bruker Skrevet 26. januar 2007 #1 Skrevet 26. januar 2007 Hei er det noen som har erfaring med at baby har hatt det? Min gutt på 3,5 mnd har gult\grønt puss kun på et øye,trodde først det var virus men lurer på om det er bakterie siden han har hatt det i 11 dager. Har noen råd hvordan man behandler dette? Har prøvd morsmelk.......hmmm kansje legen blir neste post nå snart
2nj♥ Skrevet 26. januar 2007 #2 Skrevet 26. januar 2007 Gutten min har hatt litt av det på ett øye og vi har da skylt med øyevann (sterilt saltvann) og tørket med mesoft kompress. Har fått det til å forsvinne iløpet av et par-tre dager på den måten. Om det varer lenger skal man kontakte lege og få øyesalve/dråper. Husk det er VELDIG smittsomt, så viktig med god hygiene.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2007 #3 Skrevet 26. januar 2007 Takk for svar Han fikk det når vi var på helsestasjonen, der var en baby samtidig som hadde hatt puss på øya i lange tider så han ble vel smitta da. Dette har ikke vært like ille i 11 dager altså, det har gitt seg av og til også kommet tilbake igjen, tok det helt med ro siden den andre babyen trolig var smittebærer og da tenkte jeg det var virus , men nå er jeg usikker
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2007 #4 Skrevet 26. januar 2007 He,he Nå har vi vært hos legen og fått salve, endelig en bekymring mindre....!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå