Gå til innhold

Har termin i dag...

nettepia

Anbefalte innlegg

ja denne uken har vært litt spenndende. Går og lurer på når han skal komme ut og jeg kan se hvordan han ser ut, kose med han og være mamma. Er litt nervøs for hvordan fødselen blir. Eller gråter jeg en del og har LITT mye hormoner, så den stakkars samboeren min må nok gå igjennom en del. Det verste er at jeg egentlig ikke vet hvorfor jeg gråter og er lei meg, er kanskje fordi jeg blir så lei av å vente, og fordi jeg er litt nervøs for hvordan dette blir? Dette er jo første barnet mitt, jeg er veldig ung og nå er hele klassen min i paris på klassetur og koser seg, men jeg bare går her og venter. Vel, tror kanskje det er bare litt av alt. hehe.. Jeg må le av meg selv av og til for jeg vet jeg er hormonell og jeg er ikke den eneste:p

lykke til alle dere andre:)

Fortsetter under...

godt og høre det er fler som har det som meg.. hadde termin 26 januar og hormonene mine er sterke og jeg griner av ingenting og veit ikke hvorfor.. samboeren min får gjennomgå en del i det hjørnet lissom.. også all masinga fra folk spess fra svigermor som sender mld og ringer samboeren min minst 15 ganger om dagen og spørr har det skjedd noe.. det er slit azz.. hu får beskjed akkurat som alle andre.. kan hu ikke skjønne det lissom.......

også lurer jeg så på hvordan jeg kjenner at jeg er i gang, har hørt om venner av meg som ikke har hatt vonde rier men bare sammentrekning en gang i blant dratt inn på sykehuset og hatt 4-6 cm åpning...

endeli fått litt overskudd til å prøve få fortgang i sakene (har bekkenløsning og ryggsmerter så ikke alt som er like lett) og har hørt mange råd men det går lissom ikke å få gjort noe som helst.. grunn:

Sex:samboeren min er syk og ligger med 40 i feber og orker ingenting.

1 glass Rødvin: jeg drikker ikke alkohol

lakserolje: har sesitiv mage fra før

Gå tur: ingen og gå sammen med ingen gidder , har bikkje men han drar meg overende også orker ikke samboeren mer enn å la han tisse og gå inn igjen og fem min gåtur er kjipe greier..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...