tuppa prøvd lenge Skrevet 26. januar 2007 #1 Skrevet 26. januar 2007 hadde sengekos i går og det eneste jeg tenkte på var om han kom til å hoppe av i svingen eller ikke....hmf.... irriterenes.....for jeg er faktisk ikke så fryktelig babysyk...jeg klarer fint å vente en stund til for å si det sånn......men begynner jo å kjenne på kroppen at jeg begynner å bli klar:) man skal jo ikke tenke på sånn når man koser seg da! er det bare jeg som er rar eller??
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 26. januar 2007 #2 Skrevet 26. januar 2007 Nei det er ikke bare deg! Sexen er helt ødelagt for min del for tiden, for jeg tenker jo bare på om han skal hoppe av eller ikke! Huff blir bedre når jeg får meg pearly så jeg vet når han hopper av og ikke=)
tuppa prøvd lenge Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. januar 2007 ja!!helt enig!blir faktisk mer bekymringer under sex enn kos vettu.... vi har råd til en pearly nå så jeg spurt i stad om vi kanskje skulle kjøpe den nå slik at alt blir mye sikrere enn eggløsningstester men nei da...han vil vente å se ann sa han!? skjønner meg ikke på mannfolk altså! ja det er mye bedre med pearly for da veit man når man skal hoppe av og ikke...nå blir jeg bare frustrert....det er jo ikke alle de el-strimlene slår ut på så det hadde vært bedre med en pearly spør du meg!
♥Tullerusk♥ Skrevet 26. januar 2007 #4 Skrevet 26. januar 2007 Helt grusomt er det... Vel vi bruker dong da men like forferdelig for det, for du ligger der å venter på at han skal tre på denne gummien eller ikke... Men i går var det ikke så værst egentlig...hihi... Men får se neste gang da... Blir sikkert helt jævlig...(unnnskyld ordbruket) ..=o) Så du er ikke alene...Er du rar så er jeg det også..=o) Følte også i går at jeg ikke er helt gira på å baby igjen, men sånn ellers helt klar,,,hehe... klem
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 26. januar 2007 #5 Skrevet 26. januar 2007 Hmm, vente å se an...det hørtes jo bra ut:) Skrev et innlegg på skravlesiden, tror det er en del som selger brukte. En som ville selge meg til 2000, men så ble innlegget sletta:( Skjønner ikke helt hvorfor. Man får ihvertfall kjøpt det billigere brukt. Blir bra å slippe å tenke på det mer:)
tuppa prøvd lenge Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. januar 2007 ja det høres jo litt positivt ut men det er nok ikke det i hans øyne desverre:)ja jeg driver å leter etter brukt jeg også men har ikke funnet noe hittil...
tuppa prøvd lenge Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 26. januar 2007 babycakes ja kondom er vel ennå værre....føler med deg! hater kondom!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå