Gå til innhold

Å nei - influensa!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ligger i dag jeg med 39 i feber, fryser skikkelig og så vondt i huden... Har nesten ikke krefter til å løfte lillegutt, så samboer kom hjem fra jobb og kommer nå bare og leverer gutten til puppene mine når han er sulten. Håper ikke lillegutt blir syk... Hva gjør jeg hvis han får feber også? Skikkelig typisk dette her, vi som skulle ha barnevakt for første gang i morra og gå ut å spise og drikke littegrann...

Jeg vil li frisk nååååååååå!!!!!!!!!!!!!!!!! Æsj altså, nå er alt bare skikkelig kjipt....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, huffda... ikke noe gøy........ men jeg tror ikke gutten din blir syk- skal mye til før dem blir det mener jeg å ha hørt ??!! Hvis han får feber ringer du legevakta!! (men det gjør han sikkert ikke...)

Håper du blir frisk til i morra da, sånn at dere får kommet dere ut å kose dere:)

god bedring!!

klem

Skrevet

uffda. Heldigvis er guttungen godt meskyttet av melka:)) God bedring fra meg og Sigrid:)

Skrevet

ved feber skal en alltid kontakte lege visst barnet er under 3 mnd.

Det har gått en stygg forkjølelse her og den har alle 4 i familien hatt. Heldigvis varte det bare et døgn med feber på minsten.

Skrevet

Takk for gode ord! Lille Herman er fortsatt i fin form, så vi krysser fingrene for at det går bra. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...