Gå til innhold

Vi mistet den ene. Hva er prognosen for at den andre klare seg?

pappadock

Anbefalte innlegg

Jeg er en mann. Hadde gledet meg til å bli pappa og gleden var enorm da vi fikk beskjed om at der var tvillinger. Den varte i fem minutter fordi den ene var død. Det var og er utrolig trist og jeg griner og tar dette svært tungt. Kjæresten min tar det litt bedre, men også hun syns det er trist. Hun var ca 9 uker på vei. Er så redd den andre skal falle ut derfra. Mor har jordmødre, leger og sikkert mange andre å snakke med. Jeg som far har derimot ingen. Reiser endel i jobben og blir ofte sittende alene å gruble på dette. Kan noen hjelpe meg med et par svar:

Bør man ikke trene tunge vekter (knebøy, etc) når gravid?

Vi skal flytte. Bør hun ikke løfte allerede så tidlig?

Hun vil trene hardt, jeg skulle ønske hun bremset litt.

Sex er tydeligvis ok. Penisen min er lang som en agurk. Når jeg støter hardt, kan jeg da komme for langt inn og forstyrre dem der inne. Levende eller døde?

Hilsen en som gleder seg utrolig til å bli far for første gang (håper jeg)

Fortsetter under...

ja,det er dessverre ofte en tvilling dør i magen..men den andre har bra sjanser til å overleve..samme som en enling det vel?!vil tror det..jeg er ingen ekspert alså..

men hun går jo på en måte med 1 i magen og da kan man jo stå på litt mer..men vi med to må nok slappe mye mer av..jeg er 23+0 og blir sliten av å gå opp trappa..og jeg er i bra form asså..men syns ikke hun skal trene hardt..det ville ikke jeg gjort uansett om det var 1 eller 3 inni der..

men sex og orgasme er jo bra,så kan ikke tenke meg at penisen din er for lang..den er ikke 30cm vel?for det hadde kanskje vært litt drøyt..men snakk med en jordmor..blir med henne en gang..eller så kan jo faktisk du ringe en selv..=)

lykke til..trist å høre om den lille som ikke klarte seg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...