Gå til innhold

Juni: Bare jeg som ikke er ettbarnsmamma her?


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Foringsautomaten

Du er ikke alene. Jeg har en jente på snart 7 år og en gutt på snart 10 år. Så vi er i alle fall 2 stk her med flere. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Janne!

Jeg ser at vi er like gamle også. Men du var litt tidligere ute enn meg! Hvordan ble det med jobb/utdanning når du fikk unger da du var 21 og 24 år? (Eller kanskje du er hjemmeværende..?)

 

Er det bare en attpåklatt, eller "kull 2"? Jeg mener, tror du at du skal ha enda flere? :-)

(Du trenger selvsagt ikke svare på spørsmålene hvis du synes jeg er nysgjerrig!)

 

Vi treffes kanskje snart på "Barnet mitt" 6-8 år også? Jeg har vært litt inne på 3-5 år, men nå blir jenta mi snart 6.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei...

 

Jobb og utdanning ja. He he he hva er det?? Neida... Jeg gikk på skole når jeg ble gravid med eldste mann. Så det satt en demper for å gå videre på skole. Så jeg ble hjemme.

 

Skal aldri si aldri. Kanskje det kommer en til. ;o) Vi har ikke bestemt oss enda. Du da??

 

"Barnet mitt" har jeg ikke vært på. Kanskje jeg skal ta en tur innom der å se littt.

 

Snakkes. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldig du er, som har hatt muligheten til å være hjemme!

 

Jeg synes 3 er et fint tall når det gjelder antall unger. Heldigvis er mannen enig i det, så det blir nok en til. Når det blir, vites ikke. :-) Vi har det heldigvis ikke så travelt mht. alder. Jeg tror jeg er for mye kontrollfreak til å ha fler enn tre... Jeg tror dessverre det kommer til å være mer enn nok for meg. Litt synd at jeg er sånn, for ellers kunne jeg tenke meg enda flere. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er ikke bare du som er ettbarnsmamma her. Jeg har en datter på 3,5 år i tillegg til hun som blev født 22 juni. Jeg er 30 år og storkoser meg også hjemme i permisjon. Skal tilbake i jobb igjen i slutten av mai, da pappaen skal være hjemme i 5 uker. Siden venter barnehagen på hun minste. Jeg jobber i bhg så hun har prioritert plass, og det kjennes bra da jeg kan se henne når jeg vil. Men jeg gleder meg definitivt ikke til å begynne jobbe igjen. Koser meg masse om dagen med lilljenta vår.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Jeg skal tilbake i jobb etter påske, og både gleder meg og gruer meg. Pappaen skal være hjemme i 4 1/2 måned, og han BARE gleder seg! :-)

Jeg gruer meg fodi jeg tror det blir slitsomt, fordi jobben er så "fjern" for meg enda (er sååå i ametåka!), og fordi det blir trist når en viktig epoke er over. Jeg gleder meg fordi det er slitsomt å være hjemme (!), fordi jeg trenger å treffe folk, og fordi jeg gleder meg til å få et annet fokus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har ei på 2,5 år fra før. Det er ganske hektisk til tider, i og med at storesøster er veeeeeeldig opptatt av lillesøster, men det er heldigvis mest kos. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...