Jeenie Skrevet 26. januar 2007 #1 Skrevet 26. januar 2007 finnes det noen mulighet for 3D ultralyd i dette fylket?? eller er det sånn at man må til oslo e.l.
To levende og en engel Skrevet 26. januar 2007 #2 Skrevet 26. januar 2007 da jeg var på ordinær UL på Ålesund sjukehus hadde de nytt UL apparat inne for uttesting, med 3d funksjon på. Vesjejenta mi blei ordentelig godt sjekka siden de skulle prøve ut alle funksjonene på UL-apparatet. Men om de har kjøpt inn nytt UL-apparat nå vet jeg ikke, tar vel kanskje litt tid?
Gjest Skrevet 26. januar 2007 #3 Skrevet 26. januar 2007 Jeg trodde at de ha det på medi3 i Ålesund. Ringte ut til dem, men nei det ha dem ikke, å visste ikke om noen andre som de kunne tenke seg ha det,.... skikkelig surt, for jeg ha gledd meg skikkelig og hadde kjempeforhåpninger om at de ha det her...
Jeenie Skrevet 27. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. januar 2007 noen slekninger av meg skulle uansett på ferie til oslo så de fikk time på majorstuaklinikken.. men jeg synes det blir litt drøyt å reise helt til oslo BARE for å dra på UL... men takk for svar... er vel bare å vente til teknologien når disse trakter også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå