Gå til innhold

Våken nesten hele dagen!


Lillypia

Anbefalte innlegg

Fra å sove hele dagen, og være våken om natta har nå snuppa mi begynt å snu om. Nå sover hun om nettene, våken hver 3.time for mat, men er våken hele dagen....Skal ikke de små sove store deler av døgnet da? Nå i dag var hun våken fra 10.30 til nå rundt 18.00. Med bare et par 5minutter hviler......hvor lenge er deres babyer våkne i strekk? Hun er snart 4 uker....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sønnen min sover alt fra 1-4 timer, dag og natt.. men det går ikke an å bare legge han ned, må gå rundt med han eller sitte og vugge han til han sovner.. og så er det å legge han ned veeeeeeeeeldig forsiktig, ellers våkner han igjen og det hele begynner på nytt :P han er forresten 1 måned i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jonah har vært sånn i dag han og.... vil bare sove hvis han blir holdt av meg... så har liksom ikke fått gjort så mye idag nei... akkurat lagt han ned, så har vel 5 min på meg før han våkner tenker jeg:)

 

han er 3 uker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn var Jakob også en periode, kanskje rundt 4-5 ukers alder..... sov nesten ingenting på dagen og skulle bare bli bært rundt- jeg fikk jo ikke gjort noe :-S

Men nå er han 7, snart 8 uker- og han sover mye mer, han sover i lngre perioder (2 timer og sånn) og er mye mer opplagt når han er våken!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sover tre timer i strekk hele døgnet (endelig også på natta). Innimellom er hun våken, men heldigvis bare på dagen:) Våkentidene varierer fra 10 minutter til flere timer, spesielt på kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her sover hun hele dagen, våkner bare for pupp og sovner ved puppen. Om natten våkner hun et sted mellom kl. 24 og 02, og da holder hun det gående til mellom 07-08 om morgenen. Så på natterstid har hun en veldig lang våkeperiode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Temine har åsså daga korr ho e kjempelenge våken, 8 tima i strekk, skjønne ikkje at en liten kropp klare det æ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

olav sov i hele går.. så jeg regnet med en laaang natt.. men han sov omtrent fra vi la oss sånn rundt halv to til 5.30.. så jeg var nesten sjokka... da hold nr to leven i stedet... nå sover han igjen.. sovnet sånn i halv åtte tiden.. de to andre pøblene stod dessverre opp tidlig i dag... så da var det bare og krøke seg ned og la mannen og olav sove...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veslemor hadde egentlig kommet inn i en rytme hvor hun var mye våken på dagen og kvelden, og sov fra 22.30 til 06.30 med en oppvåkning på natten. HUn har vært så presis med våken/soveperiodene at man kunne stille klokken etter henne nesten. Var veldig fornøyd med det! Men de siste 2 dagene har hun begynt å sove mer på dagen igjen...Er tydeligvis en ny rytme på gang,,,Hmmm....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amalie sover oxo mindre på dagen enn på natta... men når vi er ute på trille tur da sover hun, så vi er mye ute å går..hehe.. men bedre at de er våkne på dagen enn på natta mener jeg da.. men greit at de får et par timer på øyet i løpet av dagen oxo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, selvfølgelig er jeg glad hun heller sover dag enn natt, men synes det er helt utrolig at lille jenta klarer å være våken i over 12 timer omtrent i strekk. I går da vi skulle legge henne raste hun, så tok pappan henne opp og gikk med henne i fem minutt og hun sluknet helt. Sov i 5.5t i strekk noe hun aldri har gjort før. Så hun var nok overtrøtt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...