Gå til innhold

sulten liten kar:)


tess27 jonathan kom 23.12.06

Anbefalte innlegg

jonathan våkner nå hver 2 time og er sulten.. da spiser han 150ml MME er ikke det litt mye og spise så ofte?? oxo bæsjer han sånn seig gul bæsj... her om dagen var den flytende og grønn.. er det normalt med sånn variasjon??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

her er det seig grønnaktig bæsj... og det spises i hvert fall hver tredje time... og da alt fra 100-140ml mme.. etter at han har fått det lille jeg har i puppene.. ca 50ml .. så har også en storspiser :) tror ikke det er farlig... bedre litt for mye enn for lite synes jeg :) Ask ble født 3 dager etter Jonathan forresten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

seigt gult her også ;) i dag har Jakob vært vanvittig sulten- når han skulle få mat i sted lagde jeg 160 ml til han, var ikke mett etterpå så han fikk 40 til.....det er morsmelk da men, og tror du ikke at 3 kvarter etterpå ville han jammen ha pupp også- smatta i seg masse melk da også...... herremin sier jeg bare!!!!

Men det jeg tror da, er at han har lagt på seg og bare tenger mere mat.....

Jeg gir iallefall til han er mett- noen har jo stor apetitt- det har lillegutt her, han har spist masse hele tiden (og det passer jo perfekt med en mamma som har lite melk ;))

Etterhvert regulerer det seg sikkert........ :-)

 

Forresten- bedre at dem spiser masse enn lite!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er fredagspåfyllet? Melka går ned på høykant her også i kveld. Først lå hun 1 time og 5 min ved puppene og så har hun tatt 110 ml m.m på flaske nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men gulper barna deres en del etter de har spist mye?? og hva kommer det av?? er det pga de har fåt formye mat??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...