Anonym bruker Skrevet 26. januar 2007 #1 Skrevet 26. januar 2007 Kom plutselig på at jenta mi på snart ett år kanskje får for lite melk. Jeg ammer henne bare 3 ganger daglig og ellers får hun vann. Bør jeg begynne å i henne kumelk eller mme?
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2007 #4 Skrevet 26. januar 2007 Synes hun kan få melk til de måltidene det er vanlig.. Frokost osv.. vann til de måltider det er vanlig og pupp innimellom..
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2007 #5 Skrevet 26. januar 2007 hvorfor tror du det er et tulleinlegg? HI
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2007 #6 Skrevet 26. januar 2007 beklager men ble ikke klokere på det svaret der......for lite eller ikke?
Beama Skrevet 26. januar 2007 #7 Skrevet 26. januar 2007 Snuppa mi blir ikke ammet lenger.. men drikker mme om morgenen med en gang vi står opp. Ellers iløpet av dagen drikker hun bare vann. Så tre ganger om dagen tror jeg nok ikke er for lite... Kumelk bør man vel helst vente med til de er over året... vi tenkte å begynne om noen uker å prøve å venne henne til det. Hun er 11,5 mnd gammel
Gjest Skrevet 26. januar 2007 #8 Skrevet 26. januar 2007 Det er ikke snakk om for lite melk eller ikke men de næringsstoffene og sånn som er i melk. Kalsium deriblandt. Så du kan jo vurdere det utfra hvor mange andre melkeprodukter hun får i seg også. Yoghurt? Meierismør? Ost? Det er en sånn 5 om dagen greie med melk også, dersom hun får 3 ganger pupp, samt en av de overnevnte burde det holde i massevis. Dersom hun ikke får noen andre melkeprodukter så ville jeg gitt henne en liten yoghurt som start jeg, fremfor å gi henne kumelk eller mme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå