Gå til innhold

Tok en gr-test i dag tidlig, og trenger litt hjelp her

Anbefalte innlegg

Hadde IKM den 21, fikk mens den 22 som forsvant etter et døgn..

12 timer etter det kom den tilbake, og forsvant igjen etter 4 timer..

det var så rar mens, bare koagulert blod og slim..

Også hadde jeg ikke de samme tr smertene..

stikker fortsatt mass i magen på venstre side, og jeg har fått positive el-tester hver dag siden ca 16 januar..

Tok en ny gr. test i dag tidlig.

Den var da veldig udefinerbar. Syntes liksom at jeg så en liten strek (cb)

og når jeg nå kom hjem fra jobben, så var det en tynn, men tydelig blå strek der. skikkelig blå :)

Går det da ann å stole på det resultatet?

Får vel uansett kjøpe noen nye og teste mandag eller noe..

Men kan jeg kanskje juble litt??

Fortsetter under...

en strek er jo en strek, viss du såg antydning til en strek når du tok testen er du nok gravid. men husk at en negativ test kan utvikle seg til en falsk positiv... menpositiv el test så lenge var jo litt rart. el tester gir utslag dersom du er gravid

Det står på de gravitestene jeg har tatt at man ikke skal lese av resultatet etter 5-10 min da et negativt svar kan bli "falskt" positivt...

Men du skriver at den var svakt positiv med en gang og sterkere senere på dagen så det høres jo ganske lovende ut!

Men jeg ville tatt en test til om 2-3 dager.

Lykke til :)

viss jeg va deg så ville jeg toke en ny test imorgen igjen, da vil kanskje testen ble enda tydeligere.. fikk selv et svak kryss første dagen jeg testet, men kunne ikke tro at den hva positiv så jeg tok en ny test dagen etterpå å da var krysset enda mer synlig :) men så du et kryss så er du gravid :o)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...