Anonym bruker Skrevet 26. januar 2007 #1 Skrevet 26. januar 2007 "Kjøpte" vogn i dag eller bestilte for det er så lang vente tid på emmaljunga vognene!!! Jeg har da falt på city crossen jeg og valgte elk på city bagen, når jeg da skulle velge farge på selveste vogna ble det den samme.. venter jente jeg og hadde egentlig lyst på 2 forskjellige farger ,noen som har bestilt/kjøpt city cross? og hvilken farge valgte dere da?! takk for svar;-).. må nesten ringe dit i morgen visst det ikke er forseint da;-/
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 26. januar 2007 #2 Skrevet 26. januar 2007 jeg skal ha city cerox m citybag, men vi har jo samme fargevalgmuligheter Skal ha svart citybag og sportsdelen i enten racing red eller cobalt blue...Skal nok kjøpe vognen når d nærmer seg vår og sommer...de hadde en del på lager her i Bergen og bestillingstiden var ikke så lang heldigvis
Bergene Skrevet 26. januar 2007 #3 Skrevet 26. januar 2007 Vi skal ha city cross med city bag. Svart sportsvogn og soft pink (svart og lyserosa) på city bagen.
Økologisk_knekkebrød Skrevet 26. januar 2007 #4 Skrevet 26. januar 2007 Vi har bestilt City Cross med Citybag i fargen sport carbon.
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 26. januar 2007 #5 Skrevet 26. januar 2007 har dere en link til disse vognene? jeg titter litt rundt på barnevogner.
**My little Miss drama and I** Skrevet 26. januar 2007 #6 Skrevet 26. januar 2007 www.emmaljunga.com..;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå