Gå til innhold

Tok en gr-test i dag tidlig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja du må teste igjen! Høres ut som du er gravid ja :-) xxxxxxxxxxx for en tydelig strek imorra da med morgen urinen :-) Venter spent! (og gratulere!!! blir en større gratulasjon imorra når du har testet igjen!!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha,

gjett hvem som ikke kom seg til sverige, fordi kvinnfolet blei liggende på sofaen. haha

er så surrete, svimmel og gæærn i huggu at jeg blir sprø snart.

ingenting fungerer om dagen. haha

får se om jeg klarer å ringe legen på mandag da :P

hihi

Skrevet

ER DET INGEN SOM BOR I NÆRHETEN AV DENNE JENTA SOM

KAN REISE TIL HENNE MED EN TEST!!!!

Er så nysgjerrig jeg nå...Gæli spent:) At du klarer å ikke kjøpe test når du veit hvordan ståa er.. haha, hadde stått foran apoteket før det åpnet jeg;) selvkontroll mangler jeg gitt!!

Skrevet

Lykke til. Du har virkelig fortjent en tydelig strek.

Skrevet

dro ned på jernbaneapoteket i natt. ha ha

da måtte vi bare kjøpe.. hihi

meeeen, den var skikkelig negativ.

skjønner så absolutt ikke hva som foregår med kroppen min i det hele tatt nå.

hm.. jaja, det retter seg nok..?

Skrevet

Før æ fikk tr sist gang, va æ så ufattelig sikker på at æ va gravid. Hadde de nesten akkurat sånn som dæ. Var tilogmed hos legen, i håp om å få en blodprøve som viste æ va gravid(siden urinprøvene var neg).

Det e vel nesten de man kan kalle innbilt svangerskap....er vertfall selv flau over hvor sikker æ var....

Sir sef ikkje at dette er tilfelle med dæ, men bare at det er utrolig hvor kroppen kan påvirkes av det psykiske fikseringen vår....

Er selv bare i 3.pp, men trur at hvis æ skal klare å bli gravid så MÅ æ lære mæ å slappe av....desverre..vanskelig:-))

Masse lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...