kirsty*2barnsmamma Skrevet 27. januar 2007 #26 Skrevet 27. januar 2007 Ja du må teste igjen! Høres ut som du er gravid ja :-) xxxxxxxxxxx for en tydelig strek imorra da med morgen urinen :-) Venter spent! (og gratulere!!! blir en større gratulasjon imorra når du har testet igjen!!)
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 27. januar 2007 Forfatter #27 Skrevet 27. januar 2007 haha, gjett hvem som ikke kom seg til sverige, fordi kvinnfolet blei liggende på sofaen. haha er så surrete, svimmel og gæærn i huggu at jeg blir sprø snart. ingenting fungerer om dagen. haha får se om jeg klarer å ringe legen på mandag da hihi
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 27. januar 2007 #28 Skrevet 27. januar 2007 ER DET INGEN SOM BOR I NÆRHETEN AV DENNE JENTA SOM KAN REISE TIL HENNE MED EN TEST!!!! Er så nysgjerrig jeg nå...Gæli spent:) At du klarer å ikke kjøpe test når du veit hvordan ståa er.. haha, hadde stått foran apoteket før det åpnet jeg;) selvkontroll mangler jeg gitt!!
Krokodillemor Skrevet 28. januar 2007 #29 Skrevet 28. januar 2007 Lykke til. Du har virkelig fortjent en tydelig strek.
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #30 Skrevet 28. januar 2007 dro ned på jernbaneapoteket i natt. ha ha da måtte vi bare kjøpe.. hihi meeeen, den var skikkelig negativ. skjønner så absolutt ikke hva som foregår med kroppen min i det hele tatt nå. hm.. jaja, det retter seg nok..?
¤¤¤2xE¤¤¤ Skrevet 28. januar 2007 #31 Skrevet 28. januar 2007 Før æ fikk tr sist gang, va æ så ufattelig sikker på at æ va gravid. Hadde de nesten akkurat sånn som dæ. Var tilogmed hos legen, i håp om å få en blodprøve som viste æ va gravid(siden urinprøvene var neg). Det e vel nesten de man kan kalle innbilt svangerskap....er vertfall selv flau over hvor sikker æ var.... Sir sef ikkje at dette er tilfelle med dæ, men bare at det er utrolig hvor kroppen kan påvirkes av det psykiske fikseringen vår.... Er selv bare i 3.pp, men trur at hvis æ skal klare å bli gravid så MÅ æ lære mæ å slappe av....desverre..vanskelig:-)) Masse lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå