lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 26. januar 2007 #1 Skrevet 26. januar 2007 Den var da veldig udefinerbar. Syntes liksom at jeg så en liten strek (cb) og når jeg nå kom hjem fra jobben, så var det en tynn, men tydelig blå strek der. skikkelig blå Går det da ann å stole på det resultatet? Får vel uansett kjøpe noen nye og teste mandag eller noe.. Men kan jeg kanskje juble litt??
Canutte Skrevet 26. januar 2007 #2 Skrevet 26. januar 2007 Tar sjansen jeg og prøver på en liten *G*r*a*t*u*l*a*s*j*o*n* :-) Lykke til på neste test!!! *klem*
Galskapens overhode Skrevet 26. januar 2007 #3 Skrevet 26. januar 2007 Hørt man ikek skal lese av resultatet etter så lang tid. Min søster fikk positiv 2 timer etter hun tok testen, og hun har nå en nydelig liten gutt på 17 dager Test igjen på mandag du
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. januar 2007 næææmen, særiøst? *lurer virkelig på om det er noe nå*
¤¤¤2xE¤¤¤ Skrevet 26. januar 2007 #5 Skrevet 26. januar 2007 Hei du! Leste i ei sånn bruksanvisning at resultatvindu kan vise positivt etter de er gått lang tid... e nok derfor man ikkje skal lese av etter x minutter... Men siden du syns du skimta nokka, så kan du jo ta en ny test imårn på morra-urin Æ ønske dæ masse lykke til:-))
Gjest Skrevet 26. januar 2007 #6 Skrevet 26. januar 2007 ÅH! Det høres jo lovende ut, ta ny test om noen dager du:) Jeg hadde også slik svaaaaak strek først, og fikk ikke positiv før to dager etter IKM... 17 dager etter EL faktisk Skal krysse fingre og tær for deg hele helga, syns d er helt urimelig at noen skal slite så lenge med å bli gravid. *lykke til klem*
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 26. januar 2007 joa, men jeg klarte jo fan meg ikke å komme meg opp i dag tidlig. ha ha så var skikkelig døfødt det der. tar en tur etter jobb på mandag
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #10 Skrevet 26. januar 2007 tørr ikke juble her. he he har så lyst så lyst, men skuffelsen blir bare så jævlig hvis det ikke stemmer
Serial mom Skrevet 26. januar 2007 #11 Skrevet 26. januar 2007 Nei nå tuller du! Var det en liten strek der først også! åååå,tenk om den blir positiv over helga da! Dritspennende! Da må jeg huske å logge meg på for å se om du har testa på mandag! Krysser alt jeg har for at du får to streker,Lioevr!!!!!! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx :-)
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #13 Skrevet 26. januar 2007 Dette er jo helt utrolig. Prøver å ikke glede oss da, men er vanskelig. Ringer fema klinikken og får en sånn haste ul på mandag jeg. Har jo blødd også, så er vel greit å sjekke hva dette er. Stikker sinnsykt til på høte og venstre side til tider, så er jo rart det, hvis jeg ikke skulle vært gravid. Da burde det jo absolutt sjekkes. he he
Nætte;mortil2 Skrevet 26. januar 2007 #14 Skrevet 26. januar 2007 oi oi.... spennanes! håpa d e rett m blå strek å d hele.. å va d en liten strek der først, så ja.... hehe! lykke til! ( æ får nok vente m å juble, tanta kom gitt )
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #15 Skrevet 26. januar 2007 den streken som er der nå er iallefall ordentlig blå, det er det ikke tvil om. akkurat som om denne pp ikke har vært nervepirrende fra før av... bah bah bah
Nætte;mortil2 Skrevet 26. januar 2007 #16 Skrevet 26. januar 2007 næi æ skjønna dæ godt... test ivei! hvis streken e svak no så tenk om noen daga! en flott vakker blå og sterk strek! oi oi så fint da! æ e optimist for dæ no! over et år som prøver e mer enn nok gitt!
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #17 Skrevet 26. januar 2007 åh, tenke seg til det *drømme seg litt bort* har jo hatt flere blå streker jeg da, så den største drømmen er vel å beholde spira mi åhhh tenke seg til om man kunne sitti med en liten babytass på 2 mnd til jul da :)
Dizzie_mortil3 Skrevet 26. januar 2007 #18 Skrevet 26. januar 2007 Ååå, det håper jeg du kan!! Det er jo mange ting som taler for graviditet for deg denne pp, men som du sier kan det være vel så vanskelig å holde på spiren... Lykke til i allefall! (Og jeg klarte å overtale min slitne mann igår kveld......håper det blir resultater slik at jeg også kan ha en liten tass neste jul...
map79 Skrevet 27. januar 2007 #19 Skrevet 27. januar 2007 Hei, hvordan år det, har du tatt ny test i dag? **************** LYKKE TIL
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 27. januar 2007 #20 Skrevet 27. januar 2007 Nå er jeg så spent.. Mer spent på din prøving på mandag enn min egen!! Jeg får jo neg garantert, tror ikke jeg gidder å teste heller.. Men DU derimot!!!!! SÅ SPENNENDE!!! Håper virkelig du lykkes nå, etter all venting og frustrasjon.. Det kribler faktisk i magen min!! LYKKE LYKKE TIL!!!!
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 27. januar 2007 Forfatter #21 Skrevet 27. januar 2007 ååh, søte jenter hihi har ikke testet i dag nei. av en eller annen grunn så har jeg ikke flere tester igjen. ha ha får vel kjøpe en ny i dag tenker jeg klemme
Nela Skrevet 27. januar 2007 #22 Skrevet 27. januar 2007 Dette høres spennende ut! Håper du kjøper flere tester i dag ja! Krysser fingrene for deg!! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx:)
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 27. januar 2007 Forfatter #24 Skrevet 27. januar 2007 skal en tur t sverige å handle. tenkte jeg kanskje skulle kjøpe en test der, så blir det sånn svenskebaby. haha *humoren er på bånn ja*
Nela Skrevet 27. januar 2007 #25 Skrevet 27. januar 2007 Hehe, det blir jo sånn: made in norway, confirmed in sweden. Min humor er nok ikke stort bedre, nei:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå