Gå til innhold

kan man bli så sint at man mister lille spiren??

Anbefalte innlegg

For i dag EKSPLODERTE jeg!!! Huffameg. Og så jeg da, som egentlig er en ganskse rolig og sindig person... Men Knoll og Tott var baaaaaaaare fjastete og bøllete og nektet plent å høre etter da jeg ba dem instendig om å roe seg ned en smule, og til slutt endte det med at størstemann dyttet minsten så han slo hodet i veggen så det smalt og bildene ramlet ned og alt. Og da BRØLTE jeg at NÅ ER DET NOK og ble sikkert helt lilla i fjeset og blodtrykket steg sikkert faretruende høyt. Tror vel egentlig ikke helt at lille knerten tar skade av det, men hva tror dere?? Har ikke hatt noe vondt eller ubehag etterpå og alt er bare fryd og gammen i heimen igjen. Er jo ikke måte på hva en skal bekymre seg over heller da... :-)

Fortsetter under...

Hei! Tenk på alle hormonelle gravide mammaer rundt omkring i verden, med masse styr rundt seg , grinete storesøsken, stressende dag på jobben, husarbeid....Og med de aller fleste går det bra! Et utbrudd nå og da tror jeg er bare godt. Tror nok det går helt fint og at babyen har det bra! Vi er mange i samme båt! Klem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...