Gå til innhold

Noen her som har satt inn 2 egg og mistet det ene??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Dette har jeg opplevd ved to forsøk, og siter med to nydelig barn, et etter hvert forsøk!!

Jeg blødde friskt ved begge forsøkene(fra rg 13 - ca 19), i noen dager, så var det over. Var helt sikker på at det hadde gått galt første gangen. Ringte klinikken, de ba meg ta test som var positiv.Jeg fikk beskjed om å ta to boldprver som deg, og vi så at hcg var stigende. Jeg fikk time til ul i uke 6. Der så vi begge gangene at det var to eggposer, men at den ene var tom.

Håper du får oppleve det, etter denne berg og dalbanen du er oppe i nå.Husker det med gru!!!

Lykke til!!

Hei Tullemor1..

Trist å høre at du blør en del nå, sku gjerne ha tatt over den, for jeg vil gjerne ha blødning nå:)

Håper alt blir bra for din del å at alt går bra videre...

jeg krysser ALT jeg har å krysse for deg...

tenker på deg:)

klem

JA!! Som du vet satt jeg inn to egg.. det ene forsvant nok i en blødning ganske tidlig i svangerskapet.. det andre ligger nå som nyklekket kylling og sover søtt på sofa'n. :-))

Hold motet oppe! Jeg fortsetter å krysse alt jeg kan for at denne blødningen du opplever "bare" betyr at kroppen er hormonforvirret og at i det minste ett av eggene dine klamrer seg fast inni magen din!

Varm klem fra

Heisann:)

Jeg satte inn to egg på forrige forsøk,og dat var bare et som festet seg.Hsg kunne indikere på tvillinger,men ul i uke 7 viste bare et.Jeg hadde litt småblødninger noen ganger i perioden før den ul.Jeg vet ikke om det noen gang var to stk der,men det kunne se sånn ut...Det skal sies at jeg ikke blødde sånn som du beskriver,men det er jo mange som blør i svangerskapet,så du må ikke miste håpet ennå:)

Nå sitter vi her med en tulle på et år,som klorte seg fast inni der:)Og jeg håper du opplever det samme!!

Masse lykke til;o)

Annonse

Jeg fikk satt inn to egg, og hadde en blodning rundt uke 10, fikk en ultralyd og da var det bare en tom sekk igjen av den ene tvillingen, mens den andre var helt ok, hun er naa blitt 6 mndr.

Jeg synes det er helt forferdelig at ikke danmark ringer med prove svarene. Her i usa fikk jeg svar paa hcg'en samme dagen, jeg tok proven om morgenen og innen kl 16 hadde jeg svaret.

Jeg haaper virkelig at alt kommer til aa gaa bra, jeg krysser alt jeg har for deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...