Gå til innhold

har dere varme i barnets soverom???

Anbefalte innlegg

Skrevet

eller mann skal ikke sette på varme? jeg synes det er kald på hans sove rom.det er rundt 19 men han er jo iskaldt på ansiket om natta.har tenkt å sette på varme fra ikveld . sover barnet dere uten varme på sove rommet???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uten varme og vinduet oppe så fort det er plussgrader.

Skrevet

Her er det 23minus ute sikkert mer om natta så her har vi døra oppe på sånn at varmen nede stiger opp til rommet! Her sover vi alle 3 på samme rom da.. Er passe varmt for å sove i..

Skrevet

Vi har ikke varme på rommet hennes. Det er rundt 15 grader der inne. Hun er kald på hendene, men ellers passe varm.

Skrevet

Ca 16 grader på rommet hennes om natten... hun er litt kald på hendene men varm ellers.

hun sover i en tynn nattpose eg en dyne over der igjen.. og bomullspysj under da.

Skrevet

Vi har ingen varme på rommet, som så mange andre barn er ho også kun kald på hendene, men det er ikkje så lett å få gjort noko med..

Skrevet

Vi har på varmekablene.. ellers blir det så vannvittig kaldt på gulvet.. Men hun er nesten ett år da og leker på rommet på dagtid.

Men romtemperaturen er ikke noe mer enn 19-20 grader tror jeg..

Skrevet

Her er det kaldt på rommet, vinduet oppe! Men hun sover på saueskinnet, med et strikketeppet øverst, så et teppe på med dyne til slutt! Dette holder henne god og varm, aldri kald på kroppen, men hendene er litt kalde om morgenen...

Skrevet

Ja, vi har varme på inne hos jenta vår. Hun har jevnt 18 grader på rommet sitt.

Skrevet

Ja vi har ovn med digital termostat innstilt på 17 grader. Kald på hender men ellers passe varm...........

Skrevet

Nei, og vinduet oppe om det ikke er for kaldt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...