Gå til innhold

Til dere som satt inn 2 egg, og det ene ville ikke mer.....

Tullemor1 & Gullemitt :-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! Du opplever virkelig en vanvittig tid nå, med all denne spennningen.... Krysser fingrene for deg!!!! Jeg fikk satt inn to egg, og hadde blødninger i ca 10 dager fra samme dag som jeg testet positivt.blødningene var ikke så veldig kraftige slik som du beskriver, det holdt med truseinnlegg..Men skummelt nok likevel! Jeg skal på ultralyd denne uka, så da får vi vite om det er 1 el 2 der inne. Er i uke 8 nå.Skal holde deg oppdatert! Jeg spurte gynekologen om blødningene kunne skyldes at det ene egget slapp taket, men jeg fikk liksom ikke noe svar på det.

Masse lykke til ihvertfall!!!

Hei Tullemor, hvordan går det med deg? blødning fortsatt? Tenkte bare å svare deg igjen, har nemlig vært på ul idag, og der så vi det lille knøttet vårt med bankende hjerte !!!!!! Stort..... Vi fikk satt inn to egg, men er altså bare gravid med en. Glemte å spørre idag om det var derfor jeg hadde hatt blødninger i uke 4 og 5, at det var det ene egget som slapp. Men jeg mener å ha lest det et eller annet sted, at det ofte befruktes flere egg,men at bare ett sitter.. Og at det kan være årsak til blødninger. Leste også at ca 30 % av de som føder normale barn har hatt blødninger i begynnelsen av svangerskapet.

Ønsker deg uansett masse lykke til!! Var det imorgen du skulle få hcg-svar? Krysser fingrer og tær for deg :-)

Annonse

Hei... svarte deg inne på ass befr.. men svarer igjen kan ikke glede meg nok over ditt resulatat..

Såå bra at du nå lykkes.. er kjempe herlig og jeg gratulerer så mye igjen... tenk at det er en spire der hihihi jippi!!!!!

Jeg blør ikke så mye nå, er bare litt brunt.. kun murringer i magen innimellom. får svar på siste blodprøve i morgen.. så er jo kjempespent på om hcg har steget eller synket!!!

Nå skal jeg bare ringe legen min her hjemme så det går fint... åhh nervøs..

Så tenker jeg på at så lenge jeg har spottet litt, liten blødning på onsdag kveld før blodprøven, så burde jo ikke den ha steget hvis dette var start av en Spontan abort??? hmm

Jeg er ikke noe flink på sånt jeg, men såvidt jeg har skjønt så stiger ikke hcg hvis man har en ma eller sa. Så hvis hcg er høyere imorgen enn det du har hatt før, så er jo det et kjempegodt tegn. Men som sagt, jeg er ikke så flink på det med hcg. ring klinikken i danmark hvis du er usikker når du får prøvesvar imorgen!!! Skikkelig dramatisk dette! Må på jobb igjen imorgen (skal prøve ihvertfall), så jeg får ikke fulgt med så masse, men skal sende en stor sky med babystøv til deg sålenge!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...