Mitche Skrevet 26. januar 2007 #1 Skrevet 26. januar 2007 Kort sagt: Slutta på pillene 11.desember, fikk mensen 16-21.desember. Dermed skulle jeg vel ha fått mensen rundt den 13. januar, men neida. Har ikke turt å teste ennå, siden det kanskje bare er pga pillene.. Har ingen klare symptomer, bortsett fra murringer i magen (sulten-brumling liksom..) og slim.. Noen som har noe forklaring på det? Opplevd noe liknende?
lioness* Skrevet 26. januar 2007 #2 Skrevet 26. januar 2007 Hei du! Den mensen du hadde 16. desember var nok ikke en "ordentlig" mens siden du hadde sluttet på pillen bare dager i forveien. Dvs, den var ikke et resultat av en eggløsning 14 dager tidligere (da var jo hormonene dine kunstig regulert). Vil tro at kroppen jobber med å justere sin egen hormonbalanse nå og at du vil få mensen igjen når du har hatt den første eggløsningen! Det hender det tar noen måneder før det er helt i system igjen, noen har derfor uregelmessig mens den første tiden. Eller så kan du jo alltids være gravid - klart det er en mulighet det også. I så fall bør det slå ut på tester nå. Lykke til!
Mitche Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. januar 2007 takk for godt svar:) visste ikke engang at den ikke var "ordentlig", så det var hyggelig at du sa:)
lioness* Skrevet 26. januar 2007 #4 Skrevet 26. januar 2007 du, forresten, hvis slimet du har nå er blankt og småseigt så tyder jo det på eggløsning? kanskje det er det du har? x fingre for ingen mens om to uker??
Mitche Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. januar 2007 mulig, har aldri lagt merke til når el er og ikke jeg:) krysser alt jeg har!!
Mitche Skrevet 27. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. januar 2007 *dytter* Vil gjerne høre flere synspunkter på dette! Murringene gir seg bare ikke..
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 27. januar 2007 #7 Skrevet 27. januar 2007 det er mulig at dette er pga pillene. den mensen du hadde tidligere, var sikkert bare den som skulle kommet uansett ved slutten på pillebrettet. det kan desverre gå flere uker før du får mens igjen, og syklusene blir stabile.. men har jo også hørt om mange som blir gravide samme mnd som pilleslutt lykke til. ta en test du
Mitche Skrevet 27. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 27. januar 2007 skal ta test.. men føler det er bare for å tilfredstille nysgjerrigheten min.. føler jeg må vente lenger.. men ikke hvor lenge:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå