Gå til innhold

Treff for førstegangs i Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det blir treff for førstegangsgravide med ulik storleik på magen på Kafe Maharaba i Akersgata (vis a vis Trefoldighetskirken/Centrum Athletica) måndag 5. februar klokka 18:00 - BLI MED!!

Og vi må snart avtale nytt juniklubb-Oslotreff, for alle i juniklubben :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjempefint:) koselig med treff... håper mange bllir med!!

Skrevet

Hei hei

Jeg har ikke vært så veldig aktiv her inne på BiM men jeg har veldig lyst til å bli med. Har forresten termin 23. juni med en liten pike :-)

Aner ikke helt hvor det er men skal sikkert finne frem.

Skrevet

noen her som har vert på treff før?? det har ikke jeg, men gleder meg veldig.. blir så kjedelig å sitte hjemme hele tiden på sykemelding:( vet ikke hvor det er, men finner vel fram;)

Skrevet

Det er ikkje vanskeleg å finne. Trefoldighetskirka er den store STORE kirka i Akersgata (nærmaste busstopp er Apotekergata). Trefoldighetskirka ligg ved sidan av Deichmanske Bibliotek. Det er berre rett over gata, så ser du Kafe Maharaba. Det ligg ein 7 Eleven ved sidan av

Skrevet

er det noen som har bestillt bord???????? kan bli fullt om vi ikke gjør det.. hvor mange blir vi egentlig?? gleder meg;)

Skrevet

Hmmmm....jeg tror jeg kjenner deg :) Er i bransjen?

Skrevet

er kokk ja:) hvem er du??

Skrevet

noen her som skal kommer helt alene og ikke møtt noen fra før?? er det lov å bli med selv om man ikke er med i juniklubben??? hilsen nyskjerrig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...