Gjest Skrevet 26. januar 2007 #1 Skrevet 26. januar 2007 Det blir treff for førstegangsgravide med ulik storleik på magen på Kafe Maharaba i Akersgata (vis a vis Trefoldighetskirken/Centrum Athletica) måndag 5. februar klokka 18:00 - BLI MED!! Og vi må snart avtale nytt juniklubb-Oslotreff, for alle i juniklubben
martina85-på OVERTID!!! Skrevet 28. januar 2007 #2 Skrevet 28. januar 2007 kjempefint:) koselig med treff... håper mange bllir med!!
hundemamma ♥ Skrevet 31. januar 2007 #5 Skrevet 31. januar 2007 Hei hei Jeg har ikke vært så veldig aktiv her inne på BiM men jeg har veldig lyst til å bli med. Har forresten termin 23. juni med en liten pike :-) Aner ikke helt hvor det er men skal sikkert finne frem.
martina85-på OVERTID!!! Skrevet 31. januar 2007 #6 Skrevet 31. januar 2007 noen her som har vert på treff før?? det har ikke jeg, men gleder meg veldig.. blir så kjedelig å sitte hjemme hele tiden på sykemelding:( vet ikke hvor det er, men finner vel fram;)
Gjest Skrevet 1. februar 2007 #7 Skrevet 1. februar 2007 Det er ikkje vanskeleg å finne. Trefoldighetskirka er den store STORE kirka i Akersgata (nærmaste busstopp er Apotekergata). Trefoldighetskirka ligg ved sidan av Deichmanske Bibliotek. Det er berre rett over gata, så ser du Kafe Maharaba. Det ligg ein 7 Eleven ved sidan av
martina85-på OVERTID!!! Skrevet 1. februar 2007 #8 Skrevet 1. februar 2007 er det noen som har bestillt bord???????? kan bli fullt om vi ikke gjør det.. hvor mange blir vi egentlig?? gleder meg;)
Simba81 Skrevet 1. februar 2007 #9 Skrevet 1. februar 2007 Hmmmm....jeg tror jeg kjenner deg Er i bransjen?
martina85-på OVERTID!!! Skrevet 2. februar 2007 #10 Skrevet 2. februar 2007 er kokk ja:) hvem er du??
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2007 #11 Skrevet 4. februar 2007 noen her som skal kommer helt alene og ikke møtt noen fra før?? er det lov å bli med selv om man ikke er med i juniklubben??? hilsen nyskjerrig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå