Gå til innhold

Hvor ofte kommer dere dere ut på trilletur?


Yulia

Anbefalte innlegg

Her har det ikke blitt så ofte enda....*dårlig samvittighet* men dagene flyr avgårde i amming * 100... og været er jo dårlig ---sååå.... flere som har det slik? :-O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ute hver dag jeg, er tiltak, jeg vet. Men jeg tvinger meg, blir gal av å bare være inne. Så blitt vant til å amme "overalt" nå! :) Trenger jo ikke være lange turen du kan jo bare gå en tur på butikken. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært på en eneste trilletur enda jeg. Har ikke så veldig dårlig samvittighet heller egentlig. Her stresses det ikke. Været er dessuten kaldt og dårlig, og det er først i det siste jeg har kunne gå på tur pga smerter fra ks-såret.

Det blir nok mer turer når våren kommer og snøen forsvinner...

Nå er det bedre å kose oss inne, og ta dagene som de kommer. Er enig med deg at dagene bare flyr. Det går jo med kun i amming, bleieskift, gulping og soving...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ute hver dag, men har vært innestengt i tre dager nå pga kulda.

Veslingen er så forkjølet stakkars, så tør ikke gå ut når det er veldig kaldt.

I dag våget vi oss en tur i butikken, det var bare -1 i Oslo i dag.

Men ellers synes jeg det er så deilig å komme ut og trille daglig, han sover som bare det i vogna og jeg har lengtet etter å røre meg i mange måneder med bekkenløsning.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

her har det hvert mellom 8-10 minus grader i en uke nå.. så har ikek fått hvert på trilletur.. men har hatt han inn og ut i bilen da.. stakkar lille... kan jo ikke ut når det er såå kaldt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vært så mange som jeg hadde sett for meg her heller gitt. Som du sier, det går bort så mye tid til amming osv. I tillegg har været her vært elendig, med alt fra hagl, snøstorm, og skikkelig slaps-føre....:( Men skal bli bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi må utveksle telefonnummer Tette - så vi kan gå sammen !

Jeg også er ute flere timer hver dag, og det hadde vært så koselig å gå sammen med noen - hvor pleier du å gå ?

Gleder meg til det blir såpass på bakken at man kan gå på litt skikkelig og få rørt på flesket, synes det er så glatt/slapsete de fleste steder at jeg har nok med å holde meg nogenlunde på beina...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag har vi endelig fått vært ute igjen... :) jeg prøver å komme meg ut en tur hver dag- når været tilsier det, har jo hund også så det er godt for alle her :-)

Lillen sover så godt og jeg har noen kg jeg må gå av meg.... (hehe- noen kg- der underdreiv jeg visst litt;)) men er jo noe dager vi ikke får det til da, men stresser ikke akkurat forde!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi prøver en tur ut hver dag, men nå har det vært for kaldt noen dager... deilig for både mor og barn ut en tur...og humøret stiger etter litt frisk luft..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ordentlig trilletur kommer jeg meg ut på et par ganger i uke, men må nesten daglig ut i butikken og da er det lettere å ta vogna og gå enne å ta bilen:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går lange trilleturer hver dag, gjerne et par timer. Tips for å bli motivert for å gå lange turer er skritteller! Den gir ihvertfall meg motivasjon til å gå ekstra lange turer. Jeg har hund også så jeg må ut uansett og som hundeeier liker jeg selvfølgelig å gå lange turer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ALT FOR LITE!!!!!! De første ukene var håpløse pga feber, ks såret osv men nå er det INGEN unnskyldning (bortsett fra de siste dagers kulde da.

 

Dagene bare FLYYYYYYYR!! Men fra uka av!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært dårlig med det.. Mye besøk og litt for kaldt er grunnen. Men idag gikk vi en lang tur... kjempegodt, men for en kondis....

Har som mål å trille hver dag nå... kondis må komme og noen kilo må bort :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trille tur??? jeg har så mye unger og dra på og en grusom bakke og forsere før jeg kommer opp på veien.. og ingen steder og gå.. orker ikke besøke naboen min hver dag med masse unger nei.. har ikke funnet frem vogna fra gamle bilen en gang... (den har ligget der siden september) må vel få den inn i nye bilen sånn at den kan brukes når vi er i byen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å komme oss ut hver dag. Blir jaffal 5 dager i uken:)

Er tiltak å komme seg ut, men herlig når en først er ute. Pluss at Marion sover så godt i vognen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi er ute å går ca 2 timer hver dag, hvis det ikke er super kaldt... klarer ikke bare sitte inne jeg oxo sover amalie mye bedre ute i vogna når vi er på trilletur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi går som regel med Nathaniel i barnehagen i ukedagene, så en liten tur blir det. Prøver å ta noen lengre turer når det ikke er alt for kaldt. Emre Amadeus sover kjempegodt i vogna. I helgene er vi mye oppi marka og går. Da får storesøskene gå på ski. Tar med kakao og matpakke noen ganger også-deilig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ute å går nesten hver dag. Deilig at smertene fra keisersnittet er mye bedre. Vi har nå vært ute å gått selv om det har vært ned mot - 10 vi. Det er jo når det er kaldere enn -10 jeg har blitt rådet til å holde meg inne med babyen. Hun holder seg god og varm i den lune vogna. Deilig å komme seg ut i frisk luft. Får hodepine av å sitte inne hele dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...