Gå til innhold

Hvor mange vet ikke hva de venter i juni??? :)))

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi veit ikkje! Blir spanande å sjå kva som kjem rundt 13. juni *hihi* Svigerbestemor er dundranes sikker på at det blir ein gut etter å ha sett bilete av magen min, men eg veit ikkje - har ingen feeling verken eine eller andre vegen...

Skrevet

Jeg:) Skal på ultralyd på tirsdag, men vi har valgt å ikke vite:) Termin er ca 28 Juni:)

Skrevet

Hehe, jeg har ingen tro på at magen ser sånn eller slik ut avhengig av kjønn... Men hun har jo omtrent 50% sjanse til å få rett da :)))

Skulle gjerne visst jeg, men h*n var ikke så samarbeidsvillig nei...

:/

Blir første gangen JM får fortelle meg hva som kommer, kan jo bli litt kos d også da... Blir jo like glad uansett :)

Skrevet

Ja, eg trur heller ikkje ein kan sjå det på magen om det er gut eller jente, men svigerbesta har jo født ni ungar, så ho snakkar av erfaring *hehe*

Vi hadde bestemt oss for å ikkje vite, men på ULen hadde eg jo ganske lyst til å spørje. Men no er eg eigentleg glad for at vi ikkje veit det. Skal tilbake på rutinekontroll og UL i veke 32, så det kan jo hende vi ser ein liten snopp viss chiquitin vil vise oss det, men vi skal ikkje spørre... :)

Skrevet

Jeg heller litt mot jente da, nettopp fordi jeg ikke så snurten av noen liten snopp, og har sett d så tydelig på de andre, som var gutter begge to:)

Blir kjempespennende :)

Skrevet

menstermin 24.juni og ULtermin 27.juni-Vi har bestemt oss for å ikke vite hvilket kjønne det er,får se hvor lenge vi klarer å holde oss:p

Skrevet

hei

jeg vet heller ikke men i MRGN da vet jeg....:) morro å tenke på

men tror d er en gutt til selv om jeg hadde en litt tidlig jente følelse helt i starten...

vi får vente å se;)

Skrevet

Ikke jeg:) HAr termin 7. juni og klarte å la være på alle ultralydene så langt (5 UL) Skal på 2 UL til så håper jeg fortsetter å la være å spørre:) Føler veldig på meg at det er en gutt, men har ingen spesiell grunn til at jeg føler det. Det bare er sånn:) Spennende er det uansett!

Skrevet

Vet ikke hva jeg får. Har ikke noe å si heller, for jeg får et barn som er elsket og er varmt ønsket. Å det er det som teller for meg.

Skrevet

Vi vet heller ikke hva vi skal få!! Synes det er kjempe spennende å ikke vite og det betyr jo virkelig ingenting! Vi har termin 14. juni!!! Gleder meg!!!

Skrevet

Jeg vet heller ikke.Har termin 30 juni. Skal på UL neste fredag. Da får vi kanskje vite det=)

Skrevet

Har termin 26 juni, og skal på ul nå på mandag. Sambo vil ikke vite kjønnet, men jeg vil så gjerne. Nå er jeg litt vant til å ta ul i forb med jobben, så jeg skal uansett kikke hardt etter! Men tror det blir en gutt :)

Skrevet

17juni,hva på ul men den lille hva turbo så vi fikk ikke sett det.

Skrevet

jeg vet det ikke å har termin 19 juni. gleder meg uansett.

Skrevet

Vi vet ikke hvar vi skal få men jeg tror jeg skal prøve å annta utfra hjerteslag, men det får jo tiden vise om jeg har rett når baby`n melder sin ankomst

Har termin 15 juli, men mulig den blir flyttet noen dager etter ultralyd.

Skrevet

Jeg vet ikke hva det blir.

Bekjente har sagt de tror det blir en gutt, men har selv drømt at det blir ei jente til.

Ny UL i slutten på februar kan kanskje avsløre kjønnet!!!???

Skrevet

Hehe, jeg er sikker på at får jente!!!

Skrevet

Slenger meg på den her :D

Vi aner ikke hva vi får ;) Spennende ;D

Skrevet

Mini ville ikke vise seg frem på UL, så vi får vente i spenning! Har en veldig jentefølelse, men jeg var brennsikker på at eldstemann også var jente og fikk Den overraskelsen da han ble født. :-)

Skrevet

hei;-)

jeg (vi) vet ikke hva jeg venter.

har termin 2. juni!

Synes det er spennende å ikke vite det jeg.

Men trodde faktisk jeg fikk vite det på UL, sønnen min spurte om det var jente eller gutt......... men hun kunne ikke se det.

Så nå blir det en stor og flott surprise ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...