Gå til innhold

På tide med trappegrind


smula71

Anbefalte innlegg

La gullgutten på ryggen midt på matta, etter fem minutter her inne skulle jeg se til han og jammen hadde han kommet seg inn under bordet. Han må rett og slett ha rullet rundt et par ganger. Har sett at han har rullet fra mage til rygg og omvendt, men nå må han ha tatt et par runder. Nå må vi nok få opp trappegrinda i en fart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

he he, ser det for meg:) Ja kan være lurt med trappegrind da ja:) Simen ruller ikke han, og ikke har vi trapp heller da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe problem her på noen uker ennå, for selv om Sigurd ruller som en liten gærning, så kan han vel neppe rulle OPP trappa... ;)

 

Her i gården er det mer bruk for noe til å dekke for vedovnen. Fikk meg en skikkelig støkk her om dagen da jeg skulle ut og hente ved. Sigurd lå på teppet sitt på gulvet og lekte seg da jeg gikk, men da jeg kom tilbake et minutts tid senere var det bare en rull eller to før han hadde rullet rett i ovnen og da hadde han brent seg skikkelig!! Huff.. Blir rett oppi lekegrinda neste gang, ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karsten har ikke helt skjønt at han kan rulle flere ganger for å komme seg noe sted. Men han har begynt å klare å dytte seg bakover. Legger ham vanligvis på en matte på gulvet, i fall hodet skal deise ned i gulvet er det kjekt at det er mykt underlag. Men i dag så la jeg ham rett ned på gulvet i stedet. Han klarte å forflytte seg tre meter bakover (han prøvde nok å komme fremover til meg, da...) før han ga opp og begynte å gråte...

 

Det er nok lurt å få opp den grinda snart, ja. Bedre føre var... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skal gjennom en liten hinderløype for å komme fram til trappen, men rett skal være rett - hun har absolutt evnen til å forflytte seg avstanden på 5 meter i stua. Nå går det for det meste bakover og rundt i sirkel, men er oppe på alle 4 om hun er på et underlag med mer friksjon. Har ikke trappegrind foreløpig, men kan lukke døren som står rett ved en liten trapp. Vi står midt i rehabilitering av huset nå, så vi finner vel en "Petter Smart"-løsning på hovedtrappa;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...