♥Tullerusk♥ Skrevet 26. januar 2007 #1 Skrevet 26. januar 2007 Ok... Vet jeg har EL rett rundt hjørnet...Regner med enten nå eller i helga.=o) Symptomer: Vondt i magen, og korsrygg..aauuauuu... Lav livmortapp?? Veldig vondt under sex... *snufs* Og litt kvalm... Økt utflod...Startet på mandag og holdt seg "fuktig" siden... Men til spørsmålet...=o) Er det sånn at man blir "tørr" en dag/ like etter EL eller kan man være "fuktig" en stund til etter EL..?? Tenker da på at man har 24 timer etter EL før det er for sent til å lage baby... Nei er ikke prøver... ennå, men kjekt å vite...=o) Tusen takk for svar... Klem til alle god jentene=o)
♥Tullerusk♥ Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #2 Skrevet 26. januar 2007 Tror jeg tar litt feil om tappen men det gjør vondt hvertfall... Sånn at den er klar til å ta i mot=o)
Sussa85 - snart 2? Skrevet 26. januar 2007 #3 Skrevet 26. januar 2007 Syns synd i deg..du må jo bli sprø av dette...skjønner ikke at du orker å følge med på dette en gang jeg..om du ikke prøver..jeg hadde bare blitt stressa..og tenkt på d hele tia... lykke til!
scubagirl med scubababy Skrevet 26. januar 2007 #4 Skrevet 26. januar 2007 Tappen skal være høyt plassert og skikkelig åpen. Da er den mottakelig for sæd, for så å slippe sæden lett opp i livmoren hvor egget venter.. Så når du har fått positiv EL-test er det hopp ihøyet som gjelder. Bedre at sæden venter på egget. For egget venter nemlig IKKE på sæden. Jeg anbefaler deg også å tempe. Da ser du når kroppen har hatt EL. Når tempen stiger, er EL overstått, og du kan nyte dagene frem mot IKM. Lykke til... Sprer litt babystøv til dere prøvere..
♥Tullerusk♥ Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. januar 2007 Hehe... takk, men blir litt små gal ja..Ikke lett å la være å tenke på det... Men er i full utforskning når det gjelder hva jeg får av penger og sånt, så kan jeg legge dette frem for sambo og si at " dette klarer vi" hihi...=o) Håper det hjelper litt da...=o) Men vil finne ut av dette så jeg slipper kondomen og begrense graviditet.. sånn at jeg vet sånn ca når EL er...=o) Men har tenkt å kjøpe en pessar eller sånn lady/babycomp eller pearly.. Vet ikke ennå... Du da?? Hvordan går det med deg da?? klem
Sussa85 - snart 2? Skrevet 26. januar 2007 #6 Skrevet 26. januar 2007 meg du tenker på? .... D går no..... er på dag 43... aner ikke en dritt egentlig.... føler meg bare rar... har venta på tanta i 10 dager nå.... lei av lange sykluser..mer er d ikke å si desverre... vi får se hva som skjer....
♥Tullerusk♥ Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 26. januar 2007 Hehe, ja du sussa=o) Har du testet?? skjønner godt at du er lei..Ikke gøy når en vil og har ustabile sykluser, men mener å huske at du begynte å få stabile sykluser jeg.. Eller husker jeg feil...?hmm.... Så rart... Ja, får bare vente=o) klem
Sussa85 - snart 2? Skrevet 26. januar 2007 #8 Skrevet 26. januar 2007 Trodde det begynte å stabilisere seg litt ja...fikk jo to sykluser på 40 dager...så fikk jeg en på 33... men nå er jeg jo på dag 43... så.. kanskje jeg er gravid? hehe.. neida... gidder ikke håpe..men d er litt rart ja... Testa forrige helg..ikke noe etter d.. vet ikke om jeg gidder å teste heller..blir bare skuffa... klem
♥Tullerusk♥ Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #9 Skrevet 26. januar 2007 Skjønner...=o/ Dumt å bli skuffa... Kanskje teste etter helga... Eller kanskje du er stressa, eller?? Nei?? vet ikke jeg... Som sagt veldig rart...*kløsegpåhodet* Men enten så burde hun dukke opp nå eller så burde det være en veldig god grunn til hun er borte=o) Klem
Sussa85 - snart 2? Skrevet 26. januar 2007 #10 Skrevet 26. januar 2007 nei er langt i fra stressa... ingen grunn til å stresse i hele tatt.. hadde egentlig lagt babytanker borte for ei stund jeg.. men nå vet jeg altså ikke lenger... men men... hun bør dukke opp snart ja! klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå