Gå til innhold

gjett hvem som ringte meg i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man reservere seg for sånt på internett??

Isåfall, noen som vet adressen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

husker ikke hva nettadr er.. www.brr.no? nei, husker ikke.. men google på br.s.registeret, så finner du dem..

Men husk at det ikke alltid trer 100% i kraft før i løpet av tre måneder.. Men jeg gjorde det for lenge siden, og har knapt nok hatt tlfselgere etter dette.. og når jeg forteller dem om at de ikke er så rent lite frekke som ringer iom at jeg har reservert meg mot tlfsalg, ja, så legger de faktisk på.. ;)

Skrevet

De ringte meg også, men jeg synes ikke det gjorde noe. jeg spurte heller om de hadde noen brosjyrer eller noe jeg kunne lese på og fikk beskjed om dems nettside. synes det er bra at noen forsker på dette, men kanskje litt dumt å kun ringe gravide kvinner og ikke alle med tlf. men men.

men nå må jeg nå si at jeg var klarover at felefonen kom før eller senere, og jeg er ikke så veldig hormonell av meg, i hvertfall ikke noe mere enn før jeg ble gravid

Skrevet

Jeg fikk også telefon fra dem for et par uker siden , 21 51 37 25 (ca uke 37). Jeg sa bare at jeg ikke ville snakke med han, og da la han på røret.

Jeg syntes det er veldig frekkt å utnytte gravides usikkerhet og samvittighet på denne måten! Så klart de vet at vi er gravide!! Jeg har aldri hørt fra dem før.. Søsteren min fikk telefon fra dem rundt termin med begge sine fødsler, og hun har verken hørt fra dem før eller siden. Venninna mi fikk også telefon fra dem rundt termin.

Det er jo en viktig sak de står for, men de ødlegger ryktet og troverdigheten når de driver på på denne måten. Blir så provosert..!!

Skrevet

Sitter og leser om hvordan denne foreningen fremtrer, jeg er helt overgitt! Det er jo rett og slett umoralsk og forkastelig! Noen burde anmelde deres fremtreden og/eller ringe media. Dersom de ser seg noedt til aa forklare offentlig deres framgangsmetoder etter en artikkel i en landsdekkende avis, kanskje blir det en slutt paa denne systematiske terroriseringen av gravide ?

Skrevet

Dersom de ringer meg, jeg er registrert mot telefonsalg, skal jeg anmelde dem øyeblikkelig. Det synes jeg alle andre burde også, dersom de registrerte seg for mer enn 3 mndr siden!

Skrevet

tja, hva skal jeg si.... ringt samboeren min 4 ganger etter sommeren, og takket nei hver gang.

de har ringt meg, selvom jeg har hemmelig nummer ( har ikke ringt siden sist jeg var gravid.... og har ett annet nr nå)

de har ringt naboene våre, som er 11u på veg, 5-6 ganger på to dager.

de har ringt søsteren til naboen min, som er 10u på veg, 2 dager på rad.

IKKE veldig tilfeldig vil jeg si.....

Skrevet

Jeg har fått tlf fra dem hver gang jeg har født. Jeg har hatt en teori om at de leser fødselsannonser i avisen, men det som dere beskriver vitner jo om noe helt annet.

Jeg har meldt opprigningene til forbrukerombudet! Foreningen mot krybbedød kunne ikke komme med noe troverdig svar på hvor de hadde fått nr mitt fra.

Forbrukerombudet svarte med at når de får tilstrekkelig antall klager på konkrete selskap/foreninger, tar de kontakt og bruker det de har av makt til å få slutt på uønskede salgsfremstøt.

Så jeg oppfordrer dere til å sende en epost til forbrukerombudet!

Skrevet

Jeg fikk telefonen midt på dagen, sa det ikke passet seg at de ringte meg. Dama beklaget og la på. Samme kvelden ringte de igjen, denne gangen en ung gutt. Jeg ble iskald i stemmen og sa at de allerede hadde ringt meg en gang den dagen, så jeg ville sette pris på om de kunne slette meg fra listene deres.

Samme kveld reserverte jeg meg på brønnøysundregisteret.

Jeg fikk samme tlf da jeg var i barsel med nr. 1.

Kanskje jeg skal kopiere alt dette vi har skrevet og sende det til de på mail? Eller til forbrukerombudet? Hva synes dere?

Skrevet

Jeg har nå sendt inn klage til forbruker ombudet om oppfordrer alle som dem har ringt til om å gjøre de samme.

Skrevet

Sambo fikk tlf fra de i 7 tiden i kveld. Han var bare blankt avvisende og la på... Jeg har termin om en uke, syns sef ikke det er noe hyggelig med slikt, men jeg har flere rundt meg som IKKE er gravide og som IKKE har små barn som har blitt ringt opp i løpet av den siste uka. Tro nok det til en viss grad ihvertfall er veldig tilfeldig hvem de ringer, men det blir mer tydelig at de ringer mange gravide for det er jo det vi alle her inne er. Selv støtter jeg av prinsipp ALDRI noe pr tlf. Skal de ha penger av meg støtter jeg via bøsseinnsamlinger og andre lokale arr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...