Gå til innhold

gjett hvem som ringte meg i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

på mobilen til og med! joda, landsforeningen for uventet krybbedød eller hva det nå heter... 3 uker før termin....

stakkars damen fikk gjennomgå, jeg ga henne inn (skulkle kanskje ikke gjort det, men her slo hormonene til og tror jeg...) jeg ble så forbanna at jeg koker enda. de påstår jo self at det er bare en tilfeldighet, men hva er det da som gjør at jeg aldri, aldri! har motatt noen tlf fra de før?? (hverken hjemme eller på mobil...) når jeg sa til henne at de burde slutte å plage folk som er gravide eller nettopp har født, så var hun faktisk så frekk at hun slengte på røret!

min mann ble så sinna at han ringte de opp igjen. han spurte hvorfor de ikke ringte han i stedet eller om de faktisk noen gang ringte menn. jooda, det gjorde de, dette var jo bare helt tilfeldig. sikkert! derfor alle mine gravide venninner har fått tlf fra de og? men aldri før de ble gravid? tror ikke det nei...

for min del så blir jo dette nesten det samme som om kreftforeningen skulle ringt meg rett etter vi fikk vite at min far har kreft..... grrr....

(og det gjorde de ikke altså...)

bare så det er sagt, så støtter jeg galdelig slike ting til vanlig, både kreftforeninger, lhl og alle andre som måtte ringe, men IKKE når det blir gjort på denne måten...

tlf nr er forresten 21 51 37 25. så vet dere det hvis deres mobil skulle ringe.

beklager, måtte bare få ut litt frustrasjon.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hah- ujeg har to ubesvarte anrop på mobilen min i dag- fra akkurat det nummeret. Jeg har aldri blitt oppringt før jeg heller.....

Skrevet

Jeg har også tapt anrop fra det nummeret i dag. Neppe noen tilfeldighet at de ringer nei. De ringte rett etter jeg ble gravid også.

Skrevet

De ringte meg her om dagen også. Jeg ble både sint og begynnte å grine(litt mye hormoner...).

De har aldri ringt meg før....

Skrevet

tilfeldig du liksom... *himler godt med øynene her jeg sitter* ( over de som ringte altså.....)

Skrevet

Åh de har holdt på å ringt meg også flere ganger, jeg har ikke tatt telefonen fordi jeg sjekket hvem det var. Så da ringte de samboeren min, og det første de spør om er om han vet hva krybbedød er. Hallo! Dette gikk ganske sterkt inn på meg for vi mistet babyen vår i uke 32 for ett år siden og jeg er nå like langt på vei. Jeg har ikke akkurat lyst å bli minnet på at det også er en mulighet at man kan miste i krybbedød, det er det aller siste jeg vil tenke på nå.

Det er utrolig frekt, hun sa bare de hadde fått opp en liste med våre navn, og det hadde ingen sammenheng med at vi tidligere hadde mistet eller at jeg var gravid nå. Helt utrolig at de kan drive på denne måten!

Skrevet

Kan jeg bare spørre hva num dems er..??har noen ubesvarte anrop...

Skrevet

21 51 37 25

Skrevet

Dem har ikke ringt meg enda, men er 7 uker til termin, så jeg skal lagre nr. og gi dem ei regle hvis dem er så frekke å ringe meg!

Takk for at du legger det ut.

Hvordan finner dem ut om oss gravide?

Er det ikke taushetsplikt?

Skrevet

hun jeg snakket med påstod at det var fra tlf katalogen (som om mob nr mitt er registrert der liksom....nope...)

men han min samboer snakket med sa de hadde kjøpt opplysningene, men påstod at det var fra et eller annet teleselskap.

Skrevet

Er så forbanna hormonell i dag at jeg håper nesten dem ringer. he he he...

Har allerede vært heks i dag og skjelt ut han i kassa på bunnpris.

(stakkar)

Skrevet

De har ringt fra organisasjonen ufrivillig barnløshet hver kveld den siste uken. Da vi takket nei ble han fyren kjempesint og lurte på hvor samvittiheten våres var.

Det er nå ganske spesielt, siden jeg ALDRI har fått tlf fra slike organisasjoner bortsett fra når jeg selv har vært gravid.

Skrevet

Vil bare si at dem ringte me idag oxo og e e 2 daga over termin, helt utrolig altså. Dem vet nok ken som e gravid og ikke. fy fan

Skrevet

de ringte til oss også for en stund siden, rett etter jeg hadde meldt meg inn i div gravid forum og libroklubben o.l.. på nettet og reg navn og tlf.tipper det er der de har fått nr fra.. er i allefall forferdelig iriterende.. skulle ikke vært lov.

Skrevet

Det eneste stedet jeg har meldt meg inn, er her på BIM...

Skrevet

akkurat det samme nummret ringt meg idag,og begynte å legge ut.var kanskj frekkt gjort,men jeg la på jeg.når de begynner å snakke på den måten,så kan de værtfall glemme at jeg som gravid hører på.å jeg har heller aldri mottat selgere,krybbedødforening,eller undersøkelses oppringinger tidligere,men nå som jeg er gravid-joda..da ringer de vettu.har INGEN tro på at det er tilfeldig

Skrevet

Åååå fyyyyy fillen så frekke!!!!

Jeg har vært så forsiktig og ikke meldt meg inn i noen klubber eller lignende med informasjon fordi jeg ikke ville oppgi til offentligheten at vi skal ha barn, bare pga sånt som dette. Jeg hadde 2 ubesvarte anrop fra dette nr idag jeg også.. Godt jeg ikke svarte..

Aaaarrghh, makan til frekkhet!!

Skrevet

De ringte meg,når jeg hadde fått snuppa mi for snart 4 år siden,regner med at de ringer denne gangen,og jeg blir for provosert til at jeg støtter da ja..

Skrevet

de har ringt meg også. ikke så morsomt akkurat... syns det er feil måte ¨å samle inn penger på. det er jo mange som føler seg presset i en sånn situasjon. syns det er en uting. Men uansett...de har ringt min søster også to ganger de siste dagene,og hun er ikke gravid. Så spørs om det er tilfeldig eller ikke. En sånn jobb ville ikke jeg hatt ialefall.Ringe rundt å plage folk....

Skrevet

http://www.telefonterror.no kjempefine side ;) er det noe nr dere lurer på så gå å søk på nr der..

drittsekkene ringte typen min oxo for nen dager siden...

Skrevet

Det er f************ meg de som driver å ringer meg og!

Er et nr som ringer meg HEELE tiden, og jeg har latt være å ta den nettopp fordi jeg regna med det var noe sånt, sjekka aldri nr - før jeg leste nr i den tråden her..!

Si meg en ting, gir de seg aldri?? De har ringt meg i flere mnd nå.

Tilfeldig - MY ASS!

Nå ble jeg sinna..

Skrevet

Jepp, fikk en tlf fra de for ca 4 uker siden jeg også. Nå er jeg i uke 37.... ble helt satt ut og bare la på. Så begynte jeg å grine, hulk hulk.... typen skjønte ingenting stakkars.... Men, jeg kan ikke fatte at det der kan være lov??? Hvem har med det rettslige av slike saker å gjøre? Har veldig lyst til å gå videre med dette, da det går veldig inn på mange... Folka er jo rett og slett syke....

Skrevet

Fy F...!!! Det nummeret har jeg også blitt oppringt av i dag, men jeg tok den ikke.

Tilfeldig my ass du liksom!! De har aldri ringt meg tidligere, og det er jo rart at de har ringt så mange av oss her inne... Hvor får de opplysningene fra?!

Skrevet

Har de lov til å ringe dersom man er registrert i brønnøysundregisteret? Har reservert meg mot tlfsalg osv.. Og hvis de ikke har lov, hva skal jeg si dersom de ringer? Er det noe jeg kan "true" med?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...