lully Skrevet 26. januar 2007 #1 Skrevet 26. januar 2007 ja bruker disse digitaltestene fra apoteket jeg da....men hvordan kan man vite hvor lenge eggløsningen foregår??????hvis jeg tar test kl 16.00 og den viser possitiv .. når er egentlig den sikkreste dagen å prøve å bli gravid da..???dagen etter den dagen egget løsner ???hm......noen som vet....er med en mann med litt dårlig svømmeree..men har fått vite at han fint kan befrukte... lønner seg kanskje å ta samleiet den dagen egget løsner?????
midlin Skrevet 26. januar 2007 #2 Skrevet 26. januar 2007 du må ha sex innen 48 timer hvis egget skal bli befruktet, mend et er størst sjangse 24 timer etter positiv ELtest.. lykke til:-)
lioness* Skrevet 26. januar 2007 #3 Skrevet 26. januar 2007 Dere, jeg har bare brukt strips til å måle el, men får det ikke helt til å funke. Er blitt tipset om å bruke CB digital i stedenfor. Men blir det ikke himla dyrt å svi av 5-6 digitale hver måned? Eller begynner man ikke like tidlig og tar test 1 gg per dag med den digitale?? Sukk.. .at det skal være så komplisert da gitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå