Gå til innhold

Dere som har brukt/bruker Reductil!!! Hvor mange kg har dere gått ned? Over hvor lang tid?


ღ♥Mamma'n til prinsessaღ♥

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei. Har nå gått på disse pillene i 9 dgr, og har gått ned 4 kg. Vekttapet kommer jo til å gå saktere etterhvert som tiden går, det er noe jeg er veldig klar over;) Men det har jo vært en veldig motiverende start da! Vil legge til at selvom det går fort i starten, så raser ikke kg ned av seg selv, her jobbes det hardt! Faste måltider, null niks og ingenting av godterier eller snacks, og masse trim og gange! For ikke glemme at jeg drikker mye vann. (skal godt gjøres å ikke gjøre det, så tørr jeg har blitt i kjeften av disse pillene;) ) men som tidligere nevnt i debattene rundt reductil, så funker de ikke likt på alle, og på noen har de faktisk ingen effekt:( men hvis du bestemmer deg for å få resept, så lykke til med vekttapet, håper du vil bli fornøyd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk ned 2 kg første uka. Er nå på min 9. dag....og har ikke vært på vekta enda....men tipper 2 kg ned denne uka og :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Og hvorfor i alle dager skal man gjøre det, når de som har behov for det kan få resept hos legen?! hehehe, føler eg at dette temaet er utdebattert her på disse foraene, så jeg gidder faktisk ikke si no mer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gikk ned 7 kg på en måned på 10 mgs.

Men nå skal det sies at jeg da var arbeidsledig og la ned over 20 treningstimer i uka, det ville helt sikkert sett annerledes ut hvis jeg ikke hadde hatt tid til å pese rundt i lysløypa hele dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååååå... jeg vil å ha.. hvor mye koster de?

 

(vet man må få resept å sånn da...)

men er de ikke ganske dyre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dyrt ja.. 577,90 for 28 dager.

 

Sjekk inne på felleskatalogen.no og søk på reductil, så får du all info om det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...