Gå til innhold

November: Hva pusset dere opp sist dere pusset opp?


¤Kab&snuppene2006&2010¤

Anbefalte innlegg

Vi pusset opp soverommet vårt i sommer. Nå i mars står badet for tur.. da flytter vi ut av leiligheten i 5 uker..iiik!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi holder på å snu opp og ned på hele huset....masse støv og skitt, men jeg ser en ende:) Vårt hus er en gammel skole, så vi har mye å pusse opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte helt ny leilighet i mai, så trengte ikke pusse opp noe :) Men vi ville ha hvite lister (noe som ikke var en tilvalgsmulighet), så vi har malt alle tak- vindus- og dørlistene i begge etasjene 4 strøk :( Litt av en drittjobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi pusset opp gangen nede, trappegangen og gangen oppe, samt datarommet, som skal blir Halvors rom senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har pusset opp det meste etter jeg ble gravid. Badet, soverommet, barnerommet, kontoret og deler av stua. Pluss malt resten av huset (ikke jeg da). Så slipper heldigvis det nå med en liten en! Eller må male utvendig til sommeren da.. :(

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har pussset opp begge barnerommene. Prinsesserom til 4 åringen, og ole brumm til babyen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sist var det vel snupperommet ;O) men har pusset opp hele huset de siste par årene, alt i tur og orden. Nå er det tilbygg for tur, så da blir det nok å gjøre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har gangen blitt revet ut og isolert på nytt og alt gjort grundig! Er snart ferdig, endelig! Skal vel ta rommet til dattera atterhvert nå. Hun er snart 10 og er ferdig med rosa og lilla.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel vi har holdt på med huset i noen år så stua var sist, nå skal vi ta spisestuen , så badet, så lage nytt soveromm til oss pusse opp vårt gamle til minsten så må vi fikse litt nytt på storesøster sitt rom så var det vaskerommet, så blir det nytt bad i kjelleren så skal vi bygge inn verandaen og så tror jeg vi fikser kjellertua jeg så begynner vi vel på nytt et sted.

 

tar ikke opp lån vi da så vi pusser opp etter hva vi har råd til sånn etterhvert. så dette er et evighetsprosjekt. er så lei nå kansje vi tar opp lån likevell etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte et dødsbo for 2 år siden, så renoverte opp hele leiligheten da!!! Digg med alt nytt!

 

Nå holder vi på å bygge hus. Skal bli godt med litt større plass, og alt nytt igjen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...