Gå til innhold

Utsettelse pga sykehusstreiken..

Anbefalte innlegg

Hei. Er det flere her inne som har opplevd utsettelser pga sykehusstreiken? Jeg hadde håpet å kunne ringe inn mens neste uke , men ifølge lege regnet hun ikke med at jeg kunne begynne denne uken pga forsinkelser av sykehusstreiken. Såå surt synes jeg. Har vel ventet lenge nok fra før om ikke streiken skal føre til ytterligere utsettelser. Ser jo da for meg at et evnt andre forsøk faller på sommerferien og at det også blir utsatt.. Søren ikke mange forsøk en kan rekke på et år...

Bare litt frustrasjoner fra ei som ønsker å komme igang.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7955926-utsettelse-pga-sykehusstreiken/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hører til på riksen. Var på legetime på onsdag for å få litt råd om videre plan for oss. Har mistet x 3 (sist i november). Gikk 1,5 år mellom de to siste. Var derfor igang med AIH men ble avbrutt pga overstimulering. Mnd etter klarte vi det på egenhånd - mulig pgahormoner etter avbrutt forsøk? Vi er ferdig med ventetiden på IVF og har egentlig fått beskjed om at vi bare kan ringe inn når vi er klare. Men på legetime(som vi selv bestilte) på onsdag sa hun at hun skulle skrive at vi var klare for IVF, men at hun som skulle skrive ut dette brevet hvor det står at jeg skal ringe inn mens var i streik. ..(Skjønte dere det?:) ) Derfor må jeg sannsynligvis vente til neste mnd.

Men jeg kan ikke skjønne at jeg må vente på dette brevet hvor det kun står at jeg skal ringe inn mens. kan jeg ikke bare ringe inn mens da og ta det derfra?

Kommer til å prøve meg uansett jeg altså. skal jo ikke starte på spray før dag 21 så er jo litt tid..

Håper jeg får det gjennom:)

Jeg hører også til på RH, men det er mulig mitt brev ble skrevet før streiken startet - jeg ringte i allefall inn mens mandag denne uken og skal starte med spray 8. februar.

( Dette er mitt første forsøk IVF - etter 4 mislykka forsøk med AIH)

Ønsker deg lykke til!! Stå på.

Annonse

Ja, jeg fikk brevet litt etter nyttår. Jeg ringte nemlig rett før jul for å sjekke resultat av blodprøven etter AIH-forsøk, som selvsagt var negativ. ( siden mensen da kom). Siden vi da hadde bestemt oss for å slutte med AIH og gå over på IVF ble jeg da overført til IVF.

I brevet sto det at vi kan tilby behandling med prøverørsmetoden osv. samt informasjon om behandlingen. "Behandlingen starter på kvinnens første menstruasjonsdag osv." og så telefonnr. man skal ringe i den forbindelse.

Jeg ringte inn mensen 22. januar og skal nå starte med spray 8. februar.

Har ikke du fått brevet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...