Gå til innhold

hele puppen klør som et h****

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da tror jg ikke du er kvitt hele soppen dessverre - og om det er en trøst så sliter vi med det samme - og ja det klør i hele puppen. Så igår smurte jg canesten(klotrimazol) på begge brystene - men ikke på det brune - der bruker jg mycostain mikstur. . og det kommer jg til å fortsette med en stund....

Kan du ikke be legen om en kur med diflucan?? -

- og drikk biola!

vet ikke enda... men det spørs om ikke soppen har spredd seg hos meg fordi jeg har fått et felt som er litt rødt på brystet.... - Tenkte å sende en mail til gro Nylander ang dette etter helga for å høre. Husker jg klødde over hele brystet sist og vi hadde sopp (nesten ett år sida) , men da var det ikke noe rødt på puppen min.... og det klødde helt vilt da og , men forsvant bare etter noen dager med mcostain beh.

hva bruker du til behandling nå??

Annonse

jeg har myco... krem og tassen har myco.. mikstur. Jeg har ingen utslett i det heletatt, det har nemlig krystallfiolettet tatt. Virker som om soppen er inni puppen.

Det merkelige er at de også klør som verst oppå føttene...kanskje soppen har sprdt seg dit..hehe...huff.

Jeg klarer faktisk ikke å amme, men heldigvis tar lillegutt flaske og tåler mme. Så jeg pumper, har litt problemer med å få noe ut men klarte 100ml som gikk rett i do. Var det kremen som jeg ikke behøver å vaske av eller var det salven. Jeg har nemlig kremen.

Gruer meg til i natt, for vi praktiserer samsoving og lillegutt pleier å ligge med en pupp i munnen hele natten. I natt må han være uten...stakkars

eurax ja... var helt borte - ja håper vi blir bra snart ja- men du har slitt lengre enn mg... har begynt å lure om sopp smitter over nettet hehe- har jo gitt såå mange råd ang sopp.... også har jg fått vasospasmer og hehe.. farlig å drive ammerådgivning pr nett haha

jeg har foresten ikke spist sukker på 3 uker, og det har ikke hjulpet på noe annet en vekten. Skulle tro at soppen ikke ville like seg så godt i slankepuppemelken min men neida.....

jeg har foresten også fått vasosspasmer, men det gjør heldigvis ikke vondt hos meg, ser bare veldig rart ut.

HVORFOR skjer slikt på fredager?

Fertila, har du skiftet vaskemiddel til vaskemaskinen i det siste? Reagerer du på noe typer mat?

Kan du ta et par runder med deilige kesamomslag? Slik gjør du. Gå på en velutstyrt dagligvare, finn (helst mager) kesam. Sett den ut av kjøleskapet når du setter i gang med ammingen, amm og så når du er ferdig så smører du på et godt (tykt) lag over puppene, unntatt brystvorten. Ta noe tøy over (kokte tøybleier er bra) og la det hele tørke inn. Vask av før du ammer igjen, ingen gniing takk! Du kan gjøre dette etter hver amming til det blir bedre. Du kan også "infisere" deg med lactobacillus med biola naturell. Innvortes og utvortes. Er du i nærheten ville jeg ha kommet meg til en ammepoliklinikk etterhvert...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...