Anonym bruker Skrevet 26. januar 2007 #1 Skrevet 26. januar 2007 hvordan går det med sex-livet deres? er den tilbake på topp etter fødselen? her er det bare sånn halvveis, og lurer derfor på om det bare er meg... synes det er litt flaut, så jeg forblir...
IdaJacobine Skrevet 26. januar 2007 #2 Skrevet 26. januar 2007 Ikke heeelt på topp, nei... :-) Er liksom ikke så interessert. Dessuten har snuppen det md å våkne akkurat når det ikke passer, og da blir han så skuffa og jeg blir så stressa av hele greia. Har konstant dårlig samvittighet for det, så jeg prøver da. Men men...
BizziBee Skrevet 26. januar 2007 #3 Skrevet 26. januar 2007 Ha,ha...vi har motsatt problem! Under hele graviditeten var jeg helt på tuppa etter mannen min. Han kunne ikke gå i trusa uten at jeg var på'n stakkar :-) Det verste var at han ikke var nevneverdig interessert, og var redd for å skade babyen (hørt sånt tull)... Det gikk heldigvis over... Men etter vi fikk barn er jeg også enda mer interessert i sex enn jeg var før. Rart det der... Men å få tid til det?? Det er verre...
Gjest Skrevet 26. januar 2007 #5 Skrevet 26. januar 2007 Her var det veldig labert frem til mathias var ca 4-5 mnd...blitt bedre og bedre med museskritt!! er ikke tilbake på topp, langt der i fra...men vi jobber med saken:)må innrømme at lysten til tider forsvinner:(
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 27. januar 2007 #6 Skrevet 27. januar 2007 hehe...ja sex hva er det? et lite under at vi faktisk har laget en til..spesielt siden vi har en liten midtstopper i senga =) som ikke vil sove så mye i sin seng...men lillemann sovna på sofaen her en kveld i desember og da var det gjordt. tenk en hel kveld..hurra. ja som sagt...sexlivet er ikke hva det var =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå