♥mini♥lille♥knerten Skrevet 26. januar 2007 #1 Skrevet 26. januar 2007 ...men hvor lenge må jeg koke flaskene hun får mme i? Har en gammel oppvaskmaskin så vil heller vaske de opp for hånd, men må de kokes etterpå, når hun er 7 mnd og spiser, fast føde, grøt, brød osv?
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2007 #2 Skrevet 26. januar 2007 min søster gir mme, hun vasker de i kaldt vann etter bruk og putter de i oppvaskmaskin etterpå. Jeg vet ikke, men jeg ville ha kokt de. Har hørt at det holder med 20 sek, men jeg kan ta feil....
adelia*termin 18/10* Skrevet 26. januar 2007 #3 Skrevet 26. januar 2007 Tror ikke du trenger å koke flaskene når barnet er over 6 mnd:) Bare vaske de ordentlig
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 26. januar 2007 #4 Skrevet 26. januar 2007 jeg vasker de i zalovann og så putter jeg de i oppvaskmaskina... d er et eller annet som feiler maskina vår,så d er dritvarmt inni der,vil nok tro at de blir kokt der inne:p hihi Slutta å koke flaskene da han var 4 mnd.. d er da de begynner å sutte på alt de ser...
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 26. januar 2007 #5 Skrevet 26. januar 2007 Her tar vi flaskene i oppvaskmaskinen. Koker kun suttene. Det står om dette på www.flaskposten.org under hygiene tror jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå