Hjemmemamma_for_tiden Skrevet 26. januar 2007 #1 Skrevet 26. januar 2007 Ja, da har jeg støvsugd, vasket og skrubbet hele huset med både klorin og annet som lukter digg ! Typen har tatt en del av dette den siste mnd, men han har tydeligvis ikke tenkt å ta det denne uken. ORKER ikke gå hjemme og se på støvet uten å gjøre noe..men siden jeg har bekkenproblemer så verker det nå som bare fy! Dessuten er det skikkelig vanskelig å vaske med en diiiger melon påklistret foran! Jaja, var virkelig deilig å få _gjort_ noe også, blir helt kokko av å ta det så veldig med ro. God helg, folkens! Håper noen av oss føder iløpet av helgen... *sende føde-tanker til de som går på overtid...* Klem fra
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2007 #2 Skrevet 26. januar 2007 Fy søren hvor flink du er! Skal nok se på det at dette lønner seg og at du får gullet i helgen! God helg og lykke til!
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 26. januar 2007 #3 Skrevet 26. januar 2007 Det har jeg og! Vaska hele 1 etg, og holder på med noe klesvask enda. Har til og med satt opp vogna, med dyna og hele pakka oppi=) Bekkenet mitt er vondt som satan, men som du sier.. det lukter nå godt her.. mannen min har tatt en del her i det siste, og det syns.. hehe, for all del, han er flink.. men det lå støvdotter inne på dogulvet.. hehe. Applaus til oss=)
Taram har gutt&jente Skrevet 26. januar 2007 #4 Skrevet 26. januar 2007 Åh, så flink du er !! ) Bekkenløsning er en herlig unnskyldning for å la være å gjøre husarbeid, men når det begynner å se direkte jævlig ut, ja, da man kan begynne å lure på hva som er mest plagsomt. Selv vurderer jeg STERKT vaskehjelp..... !! :-)
☆3SMÅTROLL☆ Skrevet 26. januar 2007 #5 Skrevet 26. januar 2007 huff skulle ønske jeg var like tøff, men tørr ikke for jeg får så sinnsykt vondt i bekkenet etterpå, men fikk tatt ordentlig på badde og soverommet igår da.. men på stua og kjøkkenet ser det ikke ut!! og vi får gjester nå hvert øyeblikk så nå må jeg rive meg løs fra dataen og fi meg på kjøkkent..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå