babygullz <3 vilde Skrevet 26. januar 2007 #1 Skrevet 26. januar 2007 ja..kan man d? er nettop ferdig med tante jeg da...men har sånne rare stikninger i livmoren.....
Krokodillemor Skrevet 26. januar 2007 #2 Skrevet 26. januar 2007 Du kan ha mensen selv om du er gravid. Min mor hadde mensen en gang i begynnelsen av hvert svangerskap. Dette gjorde at hun trodde hun var en måned kortere på vei helt til legen sjekket henne.
Gjest Skrevet 26. januar 2007 #3 Skrevet 26. januar 2007 Var ikke det hun lurte på kanskje. Men om man kan bli gravid MEN man har mensen? Under mensen liksom? Det vet jeg ikke. Men tviler litt på det siden alt blør ut...
Mitche Skrevet 26. januar 2007 #4 Skrevet 26. januar 2007 Det er fullstendig mulig å bli gravid når man har mens! 100% sikker på den.
babygullz <3 vilde Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. januar 2007 ja jeg lurte på om man kunne bli gravid under mens.. hm... jeg har rare stikninger på venstre side... kjennes likt ut som når jeg er rundt el, men skal ikke ha el før om 1 ukes tid... ble ferdig med mens/spotting for 1 dag eller to siden. ..har hatt stikningene i 3 dager...og d kjennes litt hovent ut. ..
babygullz <3 vilde Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. januar 2007 har også hatt uvanli høy temperatur og svettet som en gris de siste nettene... jeg pleier å gjøre d rundt el, men ikke rett etter mens, som nå... merkelige greier... la prøvingen på hylla i november/desember, og vendt meg til tanken "skjer d så skjer d" men herregud, har d skjedd så blir jeg kjempehappy, og håper selvfølgi på d:P prøver på litt omvendt psykologi kanskje??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå