Gå til innhold

Kryper over til deres forum...

Løyyypeeee!!

Anbefalte innlegg

Har i dag testet positivt etter 1. ivm-forsøk og er fortsatt i halvsvime. Dro til klinikken for blodprøve i morges og kjøpte med to CB-tester på vei hjem

Etter at jeg testet negativt på dag 9, mistet jeg vel motet og orket ikke tanken på å se en ny negativ prøve før blodprøven var tatt.

Sannelig var ikke testen positiv!! sto på badet og hulket!

Magefølelsen har vel egentlig vært god, men jeg har ikke tillatt meg selv å tro på den før i dag. Fikk blodprøvesvar etter hvert og jeg hadde en HCG på 850, og sykepleieren sa sjansene for at det er to er stor.

Jeg greier fortsatt ikke å tro det.. vet at veien fram er laaaang, men jeg har iallefall kommet første steget på veien...

Må bare tømme hodet litt med å fortelle dette...

Fortsetter under...

Gratulerer Pia_29 !

Jeg vet akkurat hvordan du har det. Fikk også svar på blodprøve i dag, og jeg er gravid. Er kjempeglad. Sykepleieren sa også til meg at HCG, en var høy og at det var stor sjans for tvillinger. Men jeg glemte å spørre hvor høy den var. Ble så glad... Er du også på Rikshospitalet?

Jeg skal ta ultralyd 24. februar, når skal du?

Mother77

Annonse

Hei.

Vi hører til på Aleris.. og skal ha UL 19.februar. Jeg hadde håpet vi kunne ta den etter at samboeren min kommer hjem 23., men de ville ha den så tidlig... Håper bare det blir aktuelt med flere UL, slik at han får mulighet til å bli med..

Gøy om vi kan holde kontakten...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...