Gå til innhold

noen med ikm i uke 6??

Anbefalte innlegg

heisann...nå har jeg stor tro på at det endelig har klaffet hos oss også..håper veldig.

jeg hadde eggløsning 19 januar, og det kjente jeg godt..det var midt under sexakten, og jeg kjente det veldig godt.. det stakk og reiv liksom... vi hadde sex påfølgende dager også..så jeg håper at det ble klaff denne gangen...

er det vanlig å få EL mens man har sex??

jeg har regnet ut at ikm er i slutten av uke 6 eller i begynnelsen av uke 7. er ikke helt sikker pga litt yregelmessige sykluser.

jeg har ikke kjent noe veldig med symptomer ennå..men jeg kjenner at det stikker litt i livmoren, vet ikke om det er vanlig utenom el og mens.. jeg har også litt vondt i korsryggen... har hatt litt kveldskvalme.. og appetitten er på bånn.

så nå håper jeg på ikm og plusstegn på testen...

noen flere som har ikm rundt uke6/7??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7955572-noen-med-ikm-i-uke-6/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har kanskje... Vet egentlig ikke,for jeg har bare hatt en mens etter Ma før jul,og nå er jeg på dag 17,og hadde en laparoscopi igår,så gudene vet om jeg får EL denna gangen. Skal isåfall komme nå i helga eller like over. Vet ikke helt om jeg er iform til å ha sex,klarer knapt kle på meg buksene,jo,he-he! :-))

Tviler vel på at jeg har så mye å håpe på denna gangen,men men!

Det er ikke særlig trolig at du vil kjenne om du har blitt gravid såpass tidlig,men mug du kan kjenne festesmerter 7-9 dager etter EL.

Jeg har vært gravid 2 ganger,og kjente kun festesmerter første gang(mista begge gangene),og hadde ikke så mange symptomer før etter ikm,ihvertfall ikke andre enn de vanlige pms-greiene jeg alltid har.

Får satse på at du er av de som kan kjenne noe tidlig! Tvi tvi!

huff da.. fant de noe galt eller var alt bare bra?? jeg tror nok det er lurt av deg å vente noen dager før du har sex, sånn at kroppen får roet ned etter inngrepet.. det er godt å slappe av litt sånn at kroppen blir raskere frisk også...

kanskje det var festesmerter da.. får hvertfall vente til ikm før jeg vet noe mer tror jeg.. er veldig spennende da... håper på en liten spire..og det vet jeg at svigerinna mi gjør også.. veldig spennende...

jeg skal oppdatere her så fort jeg vet noe mer hvertfall..og du må passe på å ta det med ro..tror nok det er lurest. så du får ha god bedring hvertfall, og kanksje det blir soire neste mnd..

stoor bli bra klem fra meg;)

Takk for det,kjære deg:-)

Tar det ganske med ro,har bare vært ute å rusla en liten tur,men kjenner at sex blir nok ganske uaktuelt på et par dager,iallfall frem til sårene gror! De fant ikke no særlig nei,bare en liten endometrioseflekk som de fjerna,ellers var alt helt normalt.

Ja,du må oppdatere oss om åssen det går,venter i spenning!

Har ikke så mye hast,jeg,er bare glad jeg slipper å være stormaga i sommer! Hadde egentlig termin 5 juli,men nå ble jo ikke det noe av likevel,så da sparer jeg på kruttet til neste vinter,passer bedre å få en liten en da!

Lykke til,og klem tilbake!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...