Gå til innhold

sjokolade!!!!hjeelp!!


 Januar07 <3 Februar12

Anbefalte innlegg

jeg har funnet ut atjenta mi mest sansynlig reagerer på sjokolade!og det som jeg er helt hekta på!noen som noen råd om hva jeg kan "erstatte" sjokoladen med?

er verre enn å slutte å røyke det her!!!:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe.. samme har skjedd her.. jeg har gått over på søte epler og et halvt glass varm oboy med masse krem.. det stilner faktisk søtbehovet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå, glad ikke det er meg ;) kan du spise smågodt eller noe sånt da?? jeg har dilla på det også jeg ;) ellers så kan du jo prøve frukt eller gulrøtter- hvis du vil ha et sunnere alternativ ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med det:/ Vet ikke hva jeg hadde gjort hvis tuppe ikke tålte sjokolade. Jeg spiser sjokolade daglig. Tror absolutt det ville vært verre å slutte med sjokoladen enn røyk. (Røyka 20 til dagen i over 10 pr før jeg slutta på dagen for to år siden)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frykter også at tulla reagerer på sjokolade dessverre, og vet ikke hva jeg skal gjøre:( Helt avhengig, så hvis noen har gode råd er jeg meget takknemlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nøttemix er veldig godt, med masse søt tørket frukt i, og ananas til er det som funker her til hverdags også går det i sjokolade i helgen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for svar!!får prøve å bytte ut med frukt og grønt da kanskje!!:)skader vel ikke å bli sunnere!:)men når jeg kan spise sjokolade igjen kommer det til å bli mye sjokolade i handlekurven...må jo ta igjen det tapte!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillegutt reagerer også på sjokolade. Og brus=( Så har kutta det helt ut. Gjør underverker for vekta. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja huff, snuppa reagerer på sjokolade her oxo... D fant jeg ut etter å ha spist en hel toffin pose alene... Kjipe greier for jeg er toalt avhengig av toffin....=(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...