Gå til innhold

Er faaaaaaaaaaaaaan ikke mulig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Var drittlei å vente på svar og kl ble 15 så ringe jeg igjen og ja da hadde de stengt..

Ringte legen på mobil, og han sier da at de heller ikke i dag har fått noe svar så jeg må ringe på mandag.. skulle hatt svar på onsdag..

Men som han sier så lenge du har testet positiv så var det jo kjempebra..

Så sier jeg at nå blør jeg en del og da ville han at jeg skulle ta ny blodpøve på mandag..

Men tok jo en i går så da får vi vente til over helgen, jeg bare gråter av fortvilelse akkurat nå..

Og i dag kommer min kjære og guttene hjem, akkurat nå skulle jeg ønske jeg kunne være alene...

Hater dette her, og jævla blødninger gå deres vei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7955415-er-faaaaaaaaaaaaaan-ikke-mulig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff av meg! Dette er jo tortur!!!! Stakkars deg.

Makan til oppfølging og behandling av sine klienter!

Ville klaget på dette!

Sitter selv her og sipper og sipper - det er jammen meg mange

vanskelige stunder i denne prosessen!

Kan du ikke dra til fastlegen og få resultatene til fastlegen? Eller dra på en privat klinikk her i Norge som driver med prøverør og bare høre om du kan ta en blodprøve der???

Lykke til, tenker på deg

Jeg skjønner ikke at det er mulig en gang å skape så mye usikkerhet for en person som allerede er nede pga barnløshet!

Kjenner jeg blir sinna på dine vegne!

Jeg ville tatt en prøve i Norge og fått svarene her!

En kan visst ikke stole på at transporten mellom Danmark og Norge fungerer ...

Håper det aller beste for deg nå, Tullemora mi!

Masse gla i deg,vet du..

Stakkars stakkars Tullemor!!! Dette må være heeeelt forferdelig...Kan ikke forestille meg hvordan du har det nå!

Hvor tok du blodprøven på mandag?? På sykehuset eller på et legekontor?? Kan du uansett ikke ringe dit og få svaret?? Jeg har tidl ringt direkte til laben på sykehuset hvor de analyserer prøvene og fått ut svar....

Er ikke mulig......... så du skal liksom gå hele helgen og lure....

Går ikke an... Kan du ikke dra på sykehuset å få tatt blodprøve der.. de har en test som er såkalt hurtig og like sikker som om du leverer en urinprøve.. Jeg tok en sånn test og fikk svar etter 5 min

Er du gravid noe som testene tyder på så skal den slå ut nå..

Uff har ikke ord jeg...............

Hvor langt er du på vei?

Bor du langt unna sykehus?

Ring vakthavende gyn på gynavd.

Det er fult mulig å bare si du skal snakke med han. Eller du kan gi et par stikkord til spl som tar tlf. Gravid etter prøverør, blødninger.

Jeg gjorde det i mai. Vi fikk komme inn med en gang etter at gyn ringte på igjen til oss!

Det er ikke godt å gå slik! Ikke vite, være redd for å håpe og redd for å miste troen.

Det er mange vonde følelser i gang, og det her gjør vondt værre!

Tenker på deg.

Annonse

Hei Tullemor. Jeg vil bare si at jeg virkelig føler med deg.

Da jeg var gravid i november(mistet i MA) tok jeg blodprøver(hcg) hos furst .Når jeg tok dem på morgenen ringte jeg og fikk svaret allerede kkl 1330 samme dag. Kanskje du kan ta hos dem du også ? jeg fikk rekvisisjon hos min gynekolog. Furst hovedlaboratorium ligger på alnabru. Du må ta det der skal du få svar samme dag.

krysser fingrene for deg :)

det der err for dårlig behandling.. de vet jo hva dette betyr for oss som går gjennom noe sånt.... kan jo ikke være bra å ha det sånn som du nå.... håper du klarer å slappe litt av i helgen, og ønsker de jæ**** blødningene et sted som er så langt vekke at ingen vil finne de igjen....

tenker på deg snuppa.... glad i deg vettu...

kos deg i armkroken til mannen i kveld...

klemzer fra

Jammen herregud, Tullemor!

Hvorfor har du ikke gått til fastlegen din forlenge siden da????!!!

Jeg gikk bort på labben på sykehuset den dagen jeg skulle teste og fikk svaret samme dag.

Da jeg ville sjekke stigningene, så stakk jeg bare nedom legekontoret mitt, tok blodprøven og fikk svar dagen etter kl. 12. Den prøven tok jeg både 1 og 3 ganger.

Hva er det som gjør at du må ta det gjennom Danmark? Aldri hørt noe så tungvindt i hele mitt liv og for en lang og unnødvendig pining du utsetter deg for...

At ikke Danmark har fått det bedre til enn dette her, er en stor skam!!!

Uff, dette var trist å høre. Ikke første gang jeg hører at klinikk i Danmark skusler med kundene sine, men saken blir jo ikke bedre av den grunn. Jeg hadde en sa i høst, den kom direkte. Fra ingenting til mye blod på en gang. Klumper. Flere har opplevd å ha små- og innimellomblødninger gjennom hele svangerskapet, så dette betyr ikke slutten, Tullemor. Men jeg skjønner at du er bekymret. Håper inderlig at dette ordner seg og at du peprer oss med gladmeldinger snart!

Annonse

Jøye meg...:( Skal si du får gjennomgå...Utrolig dårlig behandling du får da....når legen hadde sagt at han skulle ringe deg og alt! Nei, dette må jo være utrolig irriterende!! Uff....nei, får håpe tiden går kjempefort! Snart er det mandag!! :)

Du må nå ha en riktig god helg iallefall! Prøv å kose deg tross alt!

Jeg krysser alt jeg har for at det går bra med deg jeg.:)

Klemmer fra

Å nei, er det mulig! At det skal ta så lang tid å få svar på en blodprøve som kun tar timer å analysere!!!

Jeg synes det er dårlig av de i Danmark å ikke ta kontakt med deg da du tross alt har blødning og vil ha svar på blodprøven din! De burde skamme seg!

Skal krysse fingrene for at dette går bra! Får håpe mannen og guttene kan trøste deg!

Trøsteklemmer fra

hei Tullemor

Krysser fortsatt for degxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx.....................

Ikke gi opp!

Du er sikkert bare en av de uheldige som blør i begynnelsen.

Tenker på deg sender en tidsmaskin så tiden går fort til mandag:o)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...