Gå til innhold

Twilightere.... livet etter BiM?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå venter vi visst bare på Sponge - den siste twilighter - og så har vi alle fått knøttene våre ut av magen.... Men hvor drar vi? Hva med å opprette egen twilight-tråd på "småtroll 0-1" på DiB?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æ e med!

Begynner å gå seg til litt her i heimen nå- snuppa legger på seg fint- i natt sov hun faktisk tilsammen 3 timer i egen seng... Storebror er sjalu-men veldig stolt og snill. Formen min er bra, kun litt vondt i halebein/sete og rygg hvis jeg ikke er snill med meg sjøl....løfter for tungt etc...

Har vært på hørseltest i dag, da. Jenta hører dårlig på det ene øret antagelig(arvet av pappan) så vi må tilbake på ny sjekk om 2 uker.

Er det forresten fler enn meg som ikke får til å endre brukerinfoen sin? Jeg får ikke lagt inn den nyankomne....

Skrevet

Er med.....

Sliter med den innloggingen der, men moderator anbefalte meg og lage ny bruker!!!!!!! kjipt............

Skrevet

twilight-tråden er en tråd som noen jenter opprettet da vi var midt mellom 2. og 3. trimester, men verken følte oss klar for all praten om stripping og maserier på 3.tri eller "er det ormalt å være kvalm i uke 19"-spmålene på 2.tri... dermed opprettet vi en egen tråd som vi har holdt oss på, der har vi pratet om alt mulig rart :)

Skrevet

Jeg er med over :o) Koselig å prate videre nå når knøttene er på plass på utsiden!

Skrevet

liten2: jeg sliter også med å få endret brukerinfo... har sendt mail til webmaster, men ikke fått svar enda.

Skrevet

>Jeg kommer etter, lover! Som dere kanskje har fått med dere ble strømmen borte IGJEN, så i morges pakket jeg mann og barn og fødebag og dro til byen. De på legevakta ble veldig glade over å endelig høre fra meg og var svært fornøyd med min avgjørelse om å gjøre livet så enkelt som mulig for oss alle... Men nå sitter jeg altså på kafé i byen med kaffe latte og strøm og mobildekning og er litt snurt over totalt endrede planer! Blir her til jeg stoler på strømledningene igjen, så får vi heller se hva lillesvampen gjør. Hvis dere oppretter tråd på DiB må dere gi beskjed, så stikker jeg innom etterhvert...

Stor klem til alle sammen!!!!!

Skrevet

Det høres ut som en god ide, det er ikke alltid det er like koselig der syns jeg, så twilight tråd er en meget god ide. Ellers er klubbsidene fine, men der er vi jo litt "spredt for alle vinder".. så kanskje bedre med småtroll :-)

Jeg brukte akkurat samme login som jeg bruker her på DIB, og så endra jeg brukerinfo når jeg var der inne. :-)

Har dere oppretta allerde?

Skrevet

Hepp! Var egentlig aldri med på twighlightrådene, men føler jeg kjenner dere litt likevel siden dere var på 3. trim samtidig med meg. har lurt litt på hvordan det har gått med alle sammen (er ikke sikkert at noen av dere husker meg men..) Kanskje jeg hiver meg på tråden på DIB om jeg får lov..?! ;)

Skrevet

Bare hiv deg med du :o) Koselig å ha enda flere å skravle med! Har du fått ditt nurk? Jente eller gutt?

Skrevet

Høres fornuftig ut å holde seg i byen Sponge - bra ustabil strøm ute hos dere! Så på tv nå at det ble rasjonert nå, så hver husstand fikk et par timer hver.... Skulle lilleknøtt bestemme seg for å bli født mens dere er i byen må du si ifra, så kommer jeg og Martine trillende innom sykehuset på besøk :o)

Skrevet

hei hei...ja...da følger jeg med dere over til DIB....koselig med en liten i huset igjen...utrolig rart da men....er så mye man har glemt siden sist liksom...flere som føler det slik kanskje..hehe....koser meg iallefall masse med knøttet.

Skrevet

Stille fra SB i dag... enten strømmen eller svampen som er ute kanskje?

Vi har hatt en ##$%$# natt. Men nå ligger Live å smiler og lager "latterlyder" så nå er alt glemt.. (nesten) :-)

Hvordan er det med dere jenter?

Skrevet

Bare ble med over til DiB, jeg, savner dere, jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...